Strona 1 z 2

Brak Kompresji na wszystkich 4 cylindrach !!

: wt lis 17, 2009 00:47
autor: hamataro
Jak w temacie wie ktos moze czy jest mozliwe brak kompresji na czterech cylindrach?

VW golf mk 3 1.4 1998 rocznik

PO wymianie pompy wody i rozrzadu auto nie odpala,,, po zmierzeniu kompresji wskazowka nawet nie drgnela a miernik dziala bo na innym aucie bylo ok.
Czy jest mozliwy brak kompresji na 4 cylindrach rownoczesnie? Glowica zdjeta i nic nie widac zeby cos wywalilo nie wiem czy dac ja na test? a moze to zawory?

Prosze o jaka kolwiek sugestie co to moze byc?

: wt lis 17, 2009 01:01
autor: guti
hamataro, a rozrzad poprawnie ustawiony :P ???? no oczywiscie badałes na wcisnietym gazie ?

: wt lis 17, 2009 10:35
autor: tympy mechanik
jesli przed wymianą było dobrze z autem to na bank zle rozrząd poskładałeś tzn. złe ustawienie :bigok:

: wt lis 17, 2009 11:06
autor: gracek1906
a wyciągałeś wałek rozrządu? Popychacze hydrauliczne lubią sie wtedy poprzestawiać i lekko podpierają zawór, po odpaleniu wszystko wraca do normy

: wt lis 17, 2009 11:14
autor: tympy mechanik
gracek1906 pisze:Popychacze hydrauliczne lubią sie wtedy poprzestawiać i lekko podpierają zawór
jeszcze sie nie spotkałem z takim zjawiskiem w golfie :bigok:

: wt lis 17, 2009 11:23
autor: gracek1906
A ja sie spotkałem u mnie przy wymianie uszczelniaczy zaworowych(jeszcze przy silniku 1.6) po założeniu silnik nie odpalił, pierwsza myśl to źle ustawiony rozrząd ale było ok, co dziwne silnik kręcił tak szybko jak by nie miał kompresji. Jakimś cudem odpalił, potelepało troche nim i zaczął normalnie chodzić

: wt lis 17, 2009 11:30
autor: guti
gracek1906 pisze:a wyciągałeś wałek rozrządu? Popychacze hydrauliczne lubią sie wtedy poprzestawiać i lekko podpierają zawór, po odpaleniu wszystko wraca do normy
ee chyba nie :)
zanim złozysz wałek, poskręcasz wszsytko to nadmiar uchodzi z popychaczów :).

: wt lis 17, 2009 11:37
autor: gracek1906
guti pisze:zanim złozysz wałek, poskręcasz wszsytko to nadmiar uchodzi z popychaczów :) .
teoretycznie tak powinno być lecz u mnie zdarzyło sie inaczej. to tylko takie moje spostrzeżenie, nie zawsze sie musi powtórzyć

: wt lis 17, 2009 13:07
autor: hamataro
Walek nie byl wyjmowany....


Cisnienie badalem ale nie na wcisnietym gazie...( mam badac na wcisnietym?)

Zanim wogle bylo robione cos przy aucie dodam ze wywalalo wode ze zbiorniczka.
Auto palilo dobrze. Po wymienie pompy wody , zalozony nowy pasek i auto nie pali to myslalem ze rozrzad przestawiony to ustawilem na znaki fabryczne i nic. Bylo paru kolegow co maja golfy i patrzyli czy rozrzad dobrze ustawiony wyciagali swiece patrzyli ktory tlok na dole ktory na gorze , cos w kopulce czy daje iskre i niby wszystko ok, Po zdjeciu glowicy uszczelka nie wyglada na wydmuchana ale to na oko raczej nie pozna.


ale wydaje mi sie ze jak by rozrzad byl przestawiony o zabek czy dwa to auto powinno zapalic a tu nic!! Pierwszy raz takie cos widze.

: wt lis 17, 2009 13:11
autor: guti
hamataro pisze:( mam badac na wcisnietym?)
taak :)


bo jak masz zamknieta przepustnice to nie dociera tyle poowietrza do cylindrów ile ma doleciec :) wiec nie ma co sie sprezyc w cylindrze :)

: wt lis 17, 2009 13:16
autor: hamataro
aha tego nie wiedzialem


nic wieczorem poskrecam wszystko i zbadam jeszcze raz

: wt lis 17, 2009 14:24
autor: tympy mechanik
może paliwa nie dostale jaki masz tam wtrysk jednopunktowy ? może przewody paliwowe zamieniłeś miejscami zasilanie z powrotem jesli masz jednopunkt

: wt lis 17, 2009 14:27
autor: mate64
tympy mechanik, czy ty wogóle czytasz to co piszesz i co pisza inni? co ma piernik do wiatraka?? przewody paliwowe do wymiany rozrządu i braku kompresji?? twój nick chyba nie przypadkowo jest jaki jest....

: wt lis 17, 2009 16:41
autor: hamataro
paliwo dostaje bo swiece zalewa ,,,,


wlasnie kolega ktory wzial glowice na ogledziny dzwonil ze to zawory kazal wymienic 5 zaworow albo wszystkie bo sa krzywe .