Czujnik Halla padl (prawdopodobnie)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
w00dnik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 294
Rejestracja: pt lip 31, 2009 01:45
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Czujnik Halla padl (prawdopodobnie)

Post autor: w00dnik » pn lis 16, 2009 19:28

Witam,

z roznych artykułow wywnioskowalem ze padl czujnik Halla. Objawy ? Kreci, kreci i nic. Wogole nie ma iskry. Wczesniej bylo tak ze na zimnym silniku zapalil od razu ale jak mi zgasl gdzies na swiatlach czy cos to juz nie odpali...

Mechanik wola 100zl za sama wymiane ;oo

Czy ktos z okolic Zabrza podjalby sie naprawy ?
Ostatnio zmieniony pn lis 16, 2009 19:49 przez w00dnik, łącznie zmieniany 1 raz.



dnadna
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 13:07
Lokalizacja: lodz

Post autor: dnadna » pn lis 16, 2009 20:08

no jeszcze cewka ,trza by sprawdzic czy dochodza do niej impulsy
a czy ja sie nie myle i hall w tym modelu jest w aparacie zapłonowym ?
to za 100 to ja ci sie nie dziwie ze omijasz mechanikow , sam tez omijam
Ostatnio zmieniony pn lis 16, 2009 20:09 przez dnadna, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
w00dnik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 294
Rejestracja: pt lip 31, 2009 01:45
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: w00dnik » pn lis 16, 2009 20:29

Niestety nie znam sie na tym a "mechanicy" korzystajac z mojej niewiedzy chca pociagnac za moja kieszen jak najwiecej....

Dlatego zwracam sie z prosba głownie do osob ze Śląska.



Awatar użytkownika
d.milas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: ndz lip 15, 2007 04:01
Lokalizacja: Głogów / Sława
Kontakt:

Post autor: d.milas » pn lis 16, 2009 23:36

Czujnik halla zostaw sobie na sam koniec. Najpierw sprobuj podmienic od kogos cewke, gdy to nie da rezultatu powinienes miec przekaznik od iskry. na sam konic obstawiaj halla.


"Jak kraść to miliony, jak "kochać" to księżniczki, jak auto to VW!"

Cały MK3 1.8 i MK3 GTI na czesci:


Pisać na gg, pw ;-)

Awatar użytkownika
$layer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 222
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 21:12
Lokalizacja: OSTROŁĘKA

Post autor: $layer » pn lis 16, 2009 23:55

Stawiam na cewkę. Wymiana (jeszcze zależy gdzie) ale u nas tyle kosztuje.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt lis 17, 2009 00:07

w00dnik, nie ma co gdybać, znajdź kolegę z nieco większą wiedzą może na regionalnej. Cewkę na próbę w 5 minut podmienisz z każdego golfa benzynowego prócz VR6 nowszych. A halla sprawdzisz mając byle jaką diodkę \czy miernik i podpinając się pod kabel środkowy czujnika halla. Opisy sa na forum to poszukaj, chyba że chcesz zbiednieć.
Ostatnio zmieniony wt lis 17, 2009 00:10 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
w00dnik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 294
Rejestracja: pt lip 31, 2009 01:45
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: w00dnik » wt lis 17, 2009 01:51

Ok dzieki za odpowiedzi. Postaram sie zalatwic jakas cewke od kogos z okolic. A co do sprawdzenia czujnika przez diode to jeszcze poczytam o tym.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 494 gości