Strona 1 z 1

nagrzewnica

: śr lis 23, 2005 22:20
autor: dominik7
czy da rade przepchac nagrzewnice?jest przez nia obieg plynu ale nie mam ogrzewania.Mam jette 1,6.

: czw lis 24, 2005 00:54
autor: MAPET
sprobuj przemyc Domestosem ew stez sprezone powietrze..
pzdr

: czw lis 24, 2005 00:58
autor: Tomasz Żaguń
Druga lub nowa ntestety.

: czw lis 24, 2005 00:59
autor: sas_gti
ale jeżeli jestes pewien ze jest obieg przez nią i nagrzewnica sie nagrzewa na tyle na ile powinna to przypuszczam ze klapka w odudowie ci sie na ciepły obieg nie otwiera, ta która jest sterowana suwakiem od ogrzewania...pozdro

: czw lis 24, 2005 01:14
autor: MAPET
Tomasz Żaguń pisze:Druga lub nowa ntestety.
ja bym powiedzial .. ew druga = nowa
koszt ze 120 zl a na uzywane to nie wiadomo co sie trafi ;)
pzdr

: czw lis 24, 2005 01:28
autor: sas_gti
pewnie , używaną odradzam, a nowa kosztowała ostanio 45 zł z tego co pamietam, kurde tylko nie pamietam czy to na pewno nagrzewica kosztowala te 45.....sprawdze

: czw lis 24, 2005 19:11
autor: majkel
ja płaciłem w styczniu 60 zł. Do każdego auta to samo mk1,mk2,mk3,mk4

: czw lis 24, 2005 20:21
autor: yaru
Na allegro za 40 zl :)


Pozdro

: czw lis 24, 2005 20:47
autor: ck
ale przebicie,ze 120 na 40zł to faktycznie niezła oszczędność

: czw lis 24, 2005 21:42
autor: Tomasz Żaguń
Ja go :shock: już niedługo będą dawali za darmo :okej: .

: pt lis 25, 2005 10:15
autor: KRIS1375
witam
czy ktoś ma instrukcje jak dostać się do bebechów ogrzewania
czy nagrzewnicy
co zdjąć gdzie uchwyty mocujące
żeby nie popsuć
bo dłużej jusz nie dam rady
zamarzne

: sob lis 26, 2005 00:14
autor: mnich
KRIS1375 pisze:witam
czy ktoś ma instrukcje jak dostać się do bebechów ogrzewania
czy nagrzewnicy
co zdjąć gdzie uchwyty mocujące
żeby nie popsuć
bo dłużej jusz nie dam rady
zamarzne
Kupisz nowa na alegro za 40 zl http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=66524054

Wymiana jest banalna,zrobilem to sam a nie znam sie kompletnie na samochodach

Zacznij od tych plastikowych pulek od strony kierowcy i pasazera pod deska.Wyciagnij srodkowe kratki nawiewu i odkrec tam takie dwie srobki,potem odkrec galke zmiany biekow i wyciagnij srodkowa konsole tam gdzie jest popielniczka.Otwierasz maske,odczepiasz cybanty ktore sa na wezach tak aby je odczepic od nagrzewnicy(czekaj az plyn wyleci) i odkrecasz dwie nakretki pod wezami idacymi do nagrzewnicy i jedna ktora jest po przekatnej.Wracasz do samochodu, odczepiasz tunel idacy z wiatraka do obudowy nagrzewnicy (na takich zatrzaskach), odkrecasz frontowa obudowe nagrzewnicy (kilka srubek w glowka na srubokret krzyzakowy + takie plastikowe nakretki chyba na "10") i tekie trzy linki ktore ida od regulacji(nogi,szyby,cieple,zmine, sa na takie zatrzsaskach metalowych).Potem ciagniesz powoli calosc do siebie tak zeby te dwie sruby co pod maska odkreciles wyszly z otworow i ta trzecia co byla po przekatnej (ona jest z komina wentylatora chyba)Gdy to masz (moga byc jeszcze dwie srubki, umnie nie bylo ale jest miejsce na nie,wiec mozesz je tam miec) to nagrzewnica wyjedzie jak z szuflady do gory.PRZY WYCIAGANIU NAGRZEWNICY Z TEJ SZYFLADY UWAZAJ ZEBY NIE PRZECHYLIC BO CI SIE PLYN WYLEJE.