cieknie spryskiwacz reflekoru...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

krasnal997
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: ndz lis 01, 2009 20:01
Lokalizacja: Mława
Kontakt:

cieknie spryskiwacz reflekoru...

Post autor: krasnal997 » pn lis 16, 2009 18:07

Posiadam orginalne spryski lamp...ostatnio zauważyłem że ubywa płynu... jak się okazało po używaniu sprysków od lam wyskakiwała ta pompka ze zbiorniczka bo jest tylko na wcisk. Owinąłem pompke i wcisnąłem na sztywno że teraz już ciężko będzie miała wyskoczyć... jednak płyn nadal ucieka...doszedłem miejsce cieknięcia.

Otóż ucieka przy spryskiwaczu lampy. Dokładnie w miejscu wysuwania się sprysku. Czy wie ktoś czy można to uszczelnić czy trzeba kupuić i założyć drugi sprysk?? jak sie najlepiej dostać do spryskiwacza?? koniecznie trzeba zderzak zwalać??


http://www.superquiz.pl/?t=8586

poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1647
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » pn lis 16, 2009 19:37

No obawiam się że zderzak trzeba zwalać a co do cieknięcia to są tam zaworki które blokują płyn więc pewnie ten zaworek Ci puszcza.



krasnal997
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: ndz lis 01, 2009 20:01
Lokalizacja: Mława
Kontakt:

Post autor: krasnal997 » pn lis 16, 2009 20:03

da rade go wymienić/naprawić?? dokładniej mówiąć to cieknie w tym miejscu gdzie wychodzi ta glowica z dyszą...


http://www.superquiz.pl/?t=8586

poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1647
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » pn lis 16, 2009 20:06

No zaworek do wymiany i nie powinien być drogi no cieknie tam bo on ma nie puszczać płynu a jak przepuszcza to kapie tamtędy.

[ Dodano: 16 Lis 2009 19:30 ]
Na alledro są te zawory zwrotne do sprysków cena około 10zł
a tu link do tematu o spryskiwaczach dowiesz się gdzie to może być http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=212239



krasnal997
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: ndz lis 01, 2009 20:01
Lokalizacja: Mława
Kontakt:

Post autor: krasnal997 » pn lis 16, 2009 23:17

http://www.allegro.pl/item813533624_zaw ... wacza.html

np. taki mi podejdzie?? Gdzie oryginalnie w borze znajduje się ten zaworek?? jest na każdy sprysk oddzielnie czy może jeden w trójniku??


http://www.superquiz.pl/?t=8586

Hansolo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: śr gru 03, 2008 17:33
Lokalizacja: Lębork

Post autor: Hansolo » pn lis 16, 2009 23:38

Głowica spryskiwacza , ta z dyszami która wyskakuje ma możliwość regulacji. Jak pociągniesz mocno za zaślepkę spryskiwacza to ją wysuniesz. Będziesz widział zatrzaski, odchyl je i tak wyreguluj jakby spryskiwacz z dyszą miałby być większy. Mi też ciekło ze spryskiwacza.Lekko podregulowałem i mam spokój. Musisz tak to zrobić, żeby zaślepka spryskiwacza opierała sie jak najmniej o zderzak. Może delikatnie się poruszać. Po prostu jak głowica z dyszami się wysuwa, to zderzak ja blokuje i nie może sie ona do końca schować w spryskiwaczu.Przynajmniej sprawdź może pomoże.


Mój Tatusiobus ALH seria 97,5 KM & 210,6 Nm soft by Tune UP Gdańsk 120,1 KM & 280,2 Nm / był -sentyment pozostał / teraz Mondeo IV 140 KM TDCI

krasnal997
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: ndz lis 01, 2009 20:01
Lokalizacja: Mława
Kontakt:

Post autor: krasnal997 » wt lis 17, 2009 07:48

a dokładniej gdzie jest ta regulacja?? bo zauważyłem że jak zdjąłem zaślepkę i sprysk schował się do końca to przestało cieknąc...


http://www.superquiz.pl/?t=8586

Hansolo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: śr gru 03, 2008 17:33
Lokalizacja: Lębork

Post autor: Hansolo » śr lis 18, 2009 00:01

Czy jest to fabryczna regulacja ja nie wiem, fakt faktem da sie to zrobić. Jak pociągniesz za spryskiwacz to, to ramię co wyskakuje z dyszami składa sie tak jakby z dwóch rurek , jedna włożona w drugą. Na jednej są ząbki na drugiej taki mały zatrzask. Podważ go delikatnie i zwiększ długość tego ramienia. Nie za dużo bo zaślepka za bardzo będzie odstawać od zderzaka. Musisz to wydłużyć praktycznie o grubość zaślepki. Skoro teraz Ci nie cieknie to da sie to zrobić. Dlaczego Krasnal "997" ?


Mój Tatusiobus ALH seria 97,5 KM & 210,6 Nm soft by Tune UP Gdańsk 120,1 KM & 280,2 Nm / był -sentyment pozostał / teraz Mondeo IV 140 KM TDCI

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 485 gości