kopcenie na niebiesko
: pn lis 16, 2009 12:06
Miałem remon silnika wymiana (rozrządu świec paska alternatora uszczelniacze i uszczelka) wcześnie brał mi 1l na 1000 teraz bierze mi 1l na 250km dosłownie bo miałem dobry stan oleju jak od mechanika wyjechałem i wyzerowałem licznik co może być nie tak po tym remoncie nie kopcił był biały dym powiedział że od gazu ale po przejechaniu 250 kopci jak smok i cieknie z rury olej
Wcześniej koplił ale po wymianie uszczelki i uszczelniaczy kopci na biało ale to ponoć normalne na gazie
potem mechanik sprawdzał że przedmuchu nie ma więc wymienił prowadnice zaworów
Dzisiaj odebrałem i nadal dymi na niebiesko ale powiedział że przejechał się 18 km i nie wzioł oleju kurna co sadzicie o tym bo powiedział że dymi bo w katalizatorze jeszcze jest olej i trzeba go przepalić i bendzie wszystko ok
a i pali mi się kontrolka teraz chacke bo powiedział że było przebicie iskry i wymienił kable a że nie ma kabla że nie skasuje błemdu już zamówiłem kabel sam sobie skasuje czy może coś z tym jest związane ???
co sadzicie o tym przypadku bo fisia już dostaje z tym samochodem???
Wcześniej koplił ale po wymianie uszczelki i uszczelniaczy kopci na biało ale to ponoć normalne na gazie
potem mechanik sprawdzał że przedmuchu nie ma więc wymienił prowadnice zaworów
Dzisiaj odebrałem i nadal dymi na niebiesko ale powiedział że przejechał się 18 km i nie wzioł oleju kurna co sadzicie o tym bo powiedział że dymi bo w katalizatorze jeszcze jest olej i trzeba go przepalić i bendzie wszystko ok
a i pali mi się kontrolka teraz chacke bo powiedział że było przebicie iskry i wymienił kable a że nie ma kabla że nie skasuje błemdu już zamówiłem kabel sam sobie skasuje czy może coś z tym jest związane ???
co sadzicie o tym przypadku bo fisia już dostaje z tym samochodem???