Strona 1 z 1

kopcenie na niebiesko

: pn lis 16, 2009 12:06
autor: duchu123
Miałem remon silnika wymiana (rozrządu świec paska alternatora uszczelniacze i uszczelka) wcześnie brał mi 1l na 1000 teraz bierze mi 1l na 250km dosłownie bo miałem dobry stan oleju jak od mechanika wyjechałem i wyzerowałem licznik co może być nie tak po tym remoncie nie kopcił był biały dym powiedział że od gazu ale po przejechaniu 250 kopci jak smok i cieknie z rury olej
Wcześniej koplił ale po wymianie uszczelki i uszczelniaczy kopci na biało ale to ponoć normalne na gazie
potem mechanik sprawdzał że przedmuchu nie ma więc wymienił prowadnice zaworów
Dzisiaj odebrałem i nadal dymi na niebiesko ale powiedział że przejechał się 18 km i nie wzioł oleju kurna co sadzicie o tym bo powiedział że dymi bo w katalizatorze jeszcze jest olej i trzeba go przepalić i bendzie wszystko ok
a i pali mi się kontrolka teraz chacke bo powiedział że było przebicie iskry i wymienił kable a że nie ma kabla że nie skasuje błemdu już zamówiłem kabel sam sobie skasuje czy może coś z tym jest związane ???
co sadzicie o tym przypadku bo fisia już dostaje z tym samochodem???

: pn lis 16, 2009 15:11
autor: Paweł Marek
albo potrzebna była wymiana pierścieni czego nie zrobił, albo spartolił remont głowicy czy tez niezgodnie z zasadami załozył uszczelkę (bez planowania jesli było potrzebne). Pownieneś go męczyć, chyba że nie masz odwagii dalej korzystać z jego usług. Zależy jak do tego podejdzie, nie powinien już brać kasy za jakąś dalszą ew. robotę z głowicą, najwyżej za pierścienie. Ale ten silnik wymaga ogólnej diagnozy i może potrzebny jest lepszy mechanik.

: pn lis 16, 2009 17:08
autor: greg
Paweł Marek pisze:albo potrzebna była wymiana pierścieni czego nie zrobił, albo spartolił remont głowicy czy tez niezgodnie z zasadami załozył uszczelkę
nom - wyrzucone pieniądze w błoto - bo mechanik że tak powiem nędza

: pn lis 16, 2009 23:48
autor: duchu123
ale sprawdzał przedmuchów nie ma i ciśnienie było na wszystkich cylindrach po 10 silnik to moga być pierścienie ??? nie szarpie
głowica była szlifowana za 2 razem już nie ale to zdejmował ją po 2 dniach nowa uszczelka hmmm już nie wiem co mam robić

: pn lis 16, 2009 23:56
autor: Paweł Marek
ja też bym nie wiedział, ale głowic nie można szlifowac w nieskończoność, poniżej pewnego wymiaru już nie wolno. Coś spartolone i trzeba do lepszego fachowca

: wt lis 17, 2009 00:12
autor: $layer
Mechanik dał ciała. Są przecież fachowcy, którzy zajmują się tylko obróbką samych głowic. Zazwyczaj chcą oni już wyjętą głowicę Robią to bardzo dobrze, sam z tego korzystałem i byłem zadowolony. Czasami warto zapłacić jednemu mechanikowi za rozebranie, a drugiemu za fachowe zrobienie głowicy, gdzie jeszcze dostajesz na nią gwarancję.

: wt lis 17, 2009 00:41
autor: duchu123
właśnie tak mi zrobił za 2 razem rozebrał i już prowadnice zaworów robił niby ten fachowiec
a może zalać to naftą ile trzeba jej i jak to zrobić czy coś to pomoże???? a może na wagu coś się dowiem ???