wymiana płynu smarującego wspomaganie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

moon48

wymiana płynu smarującego wspomaganie

Post autor: moon48 » śr lis 23, 2005 16:19

witam,
czy ktoś z Was sam wymieniał ten płyn w mk IV 1.9 tdi? czy to trudne zadanie? (nie jestem mechanikiem nawet z zamiłowania, ale radzę sobie z narzędziami;)
dzięki za pomoc,
jacek



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » śr lis 23, 2005 16:55

tego płynu generalnie sie nie wynienia bo nie ma potrzeby, chyba ze jest to spowodowane awaria przekładni albo pompy i sypie wiórami, to wtedy po remoncie należy zalac nowy płyn....inaczej nie ma potrzeby
A co sie stało ze chcesz wymienic? cos sie dzieje?



woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » śr lis 23, 2005 18:36

plynu sie nie wymienia ,a jak chcesz wymienic to musisz wiedziec czy masz plyn czerwoony albo zileony



Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » śr lis 23, 2005 21:07

Witaj płynu się nie wymienia. ale jesli coś nie tak to dojdziesz po kolorze. od zbiornika odkręcasz przewód i spuszczasz go na dół.


TUTENHAMON

Awatar użytkownika
Kiler
Forum Master
Forum Master
Posty: 1240
Rejestracja: ndz lip 17, 2005 19:55
Lokalizacja: SMI

Post autor: Kiler » czw lis 24, 2005 00:20

Dokładnie - nie przewiduje się wymian tego płynu :chytry: ...

Pozdr :pub: .


:bylo: :bajer:

moon48

Post autor: moon48 » pn lis 28, 2005 10:21

dziękuję Wam za odpowiedzi.