Czy obrotomierz w MK3 może przekłamywać
: śr lis 23, 2005 15:54
Witam,
Czy orientuje się ktoś z Was skąd brane są pomiary obrotów na obrotomierzu w trybie serwisowy? W moim MK3 zamiast obrotomierza mam zegarek. Żeby sprawdzić obroty musiałem wejść w tryb serwisowy i na tej podstawie regulowałem obroty na biegu jałowym. Temepratura silnika 80 st. C i na obrotku 880 - 960. Pojechałem do mechanika a on mi na to że samochód ma za małe obroty. Wysłał mnie do pompiarzy. Podjechałem do nich z pytaniem czy według nich obroty są prawidłowe a oni mi na to że są za małe (nic nie podłączyli do sprawdzenia). Po ich regulacji jak sprawdziłem w trybie serwisowym miałem 1000 - 1080. Jak w końcu mają byc one ustawione i jak to spawdzić?
Pozdrawiam
Czy orientuje się ktoś z Was skąd brane są pomiary obrotów na obrotomierzu w trybie serwisowy? W moim MK3 zamiast obrotomierza mam zegarek. Żeby sprawdzić obroty musiałem wejść w tryb serwisowy i na tej podstawie regulowałem obroty na biegu jałowym. Temepratura silnika 80 st. C i na obrotku 880 - 960. Pojechałem do mechanika a on mi na to że samochód ma za małe obroty. Wysłał mnie do pompiarzy. Podjechałem do nich z pytaniem czy według nich obroty są prawidłowe a oni mi na to że są za małe (nic nie podłączyli do sprawdzenia). Po ich regulacji jak sprawdziłem w trybie serwisowym miałem 1000 - 1080. Jak w końcu mają byc one ustawione i jak to spawdzić?
Pozdrawiam