Strona 1 z 1

2e2 problem

: sob lis 14, 2009 10:31
autor: wojtekkrygowski
Panowie mam już dość kłopotów z tym gaźnikiem. Coś zaczyna świrować. Zapalam gofra trzyma obroty na 1200-1300 zimny silnik jak się nagrzewa to obroty rosną :kac: do 2000 i tak trzyma cały czas. zauważyłem że jak go zgaszę i odpalę po około 5 min to jest już ok :grin: ale przecież nie będę zatrzymywał za każdym razem samochodu. Po drugie to widzę że jak ma te 2000 to siłownik podciśnieniowy trzy punktowy wysuwa się bardzie, a jak go odpalę po chwili to już mniej i obroty są oki 900. Co jest nie tak?

: sob lis 14, 2009 12:00
autor: Paweł Marek
wojtekkrygowski, wiesz na forum dużo opisywane było o tym, powinieneś użyć wyszukiwarki z dołu strony.
Na wstępie na próbe wyjmij i zaślep wezyki od zaworu elektroczasowego (okrągły) i posprawdzaj wzrokowo wszystkie wezyki przy gaźniku, szczególnie te z tyłu czy któryś nie wypadł lub nie pękł.

: wt lis 17, 2009 16:04
autor: wojtekkrygowski
Dzięki Paweł Marek :pub: .Zaślepiłem te wężyki i jak na razie działa. Idzie jakoś w domu naprawić ten zawór elektroczasowy?

: wt lis 17, 2009 17:24
autor: Paweł Marek
wojtekkrygowski, nie próbowałem wygląda na nierozbieralne ale co ci szkodzi tam sie dostać metodą siłową i sprobować, niewielkie on ma znaczenie, robi to samo jakbyś przy odpalaniu wcisnął na chwilkę gaz więc nie musisz go mieć póki nie znajdziesz na szrocie

[ Dodano: Wto Lis 17, 2009 4:24 pm ]
ma się zamknąć od grzania prądem, a na zimno być otwarty

: wt lis 17, 2009 18:52
autor: wojtekkrygowski
Oki teraz już znam jego zasadę i pozostawię to w spokoju. Jak działa to ok. Jeszcze raz dzięki :grin: