Strona 1 z 1
2e2 problem
: sob lis 14, 2009 10:31
autor: wojtekkrygowski
Panowie mam już dość kłopotów z tym gaźnikiem. Coś zaczyna świrować. Zapalam gofra trzyma obroty na 1200-1300 zimny silnik jak się nagrzewa to obroty rosną
do 2000 i tak trzyma cały czas. zauważyłem że jak go zgaszę i odpalę po około 5 min to jest już ok
ale przecież nie będę zatrzymywał za każdym razem samochodu. Po drugie to widzę że jak ma te 2000 to siłownik podciśnieniowy trzy punktowy wysuwa się bardzie, a jak go odpalę po chwili to już mniej i obroty są oki 900. Co jest nie tak?
: sob lis 14, 2009 12:00
autor: Paweł Marek
wojtekkrygowski, wiesz na forum dużo opisywane było o tym, powinieneś użyć wyszukiwarki z dołu strony.
Na wstępie na próbe wyjmij i zaślep wezyki od zaworu elektroczasowego (okrągły) i posprawdzaj wzrokowo wszystkie wezyki przy gaźniku, szczególnie te z tyłu czy któryś nie wypadł lub nie pękł.
: wt lis 17, 2009 16:04
autor: wojtekkrygowski
Dzięki
Paweł Marek .Zaślepiłem te wężyki i jak na razie działa. Idzie jakoś w domu naprawić ten zawór elektroczasowy?
: wt lis 17, 2009 17:24
autor: Paweł Marek
wojtekkrygowski, nie próbowałem wygląda na nierozbieralne ale co ci szkodzi tam sie dostać metodą siłową i sprobować, niewielkie on ma znaczenie, robi to samo jakbyś przy odpalaniu wcisnął na chwilkę gaz więc nie musisz go mieć póki nie znajdziesz na szrocie
[ Dodano: Wto Lis 17, 2009 4:24 pm ]
ma się zamknąć od grzania prądem, a na zimno być otwarty
: wt lis 17, 2009 18:52
autor: wojtekkrygowski
Oki teraz już znam jego zasadę i pozostawię to w spokoju. Jak działa to ok. Jeszcze raz dzięki