słabe podgrzewanie szyby

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dani3lo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 737
Rejestracja: sob lut 28, 2009 12:37
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Kontakt:

słabe podgrzewanie szyby

Post autor: dani3lo » pt lis 13, 2009 21:10

Siemka. Bardzo słabo paski grzeja szybe, strasznie dlugo musze czekac aby szyba odparowała, ogolnie nie grzeja 2 paski, reszta grzeje tylko slabo. Dlaczego tak jest??



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt lis 13, 2009 21:22

sprawdź czy masz dobry styk na konektorkach przy szybie



Awatar użytkownika
dani3lo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 737
Rejestracja: sob lut 28, 2009 12:37
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Kontakt:

Post autor: dani3lo » pt lis 13, 2009 21:24

ok a jesli beda dobre to co moze byc jeszcze ze tak slbo grzeje?



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt lis 13, 2009 21:34

pasuje wtedy aobaczyć czy przy włączniku ogrzewanej szyby wszystko jest ok , no i zmierzyć dokładnie napięcie na końcówkach szyby , powinno być takie samo jak napięcie akumulatora , jeśli będzie mniejsze , to masz coś słabo kontaktujące

[ Dodano: 13 Lis 2009 20:36 ]
a w zasadzie to prędzej odmrozisz szybę niż spowodujesz że zejdzie zaparowanie



Awatar użytkownika
LASOT-A
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: czw mar 09, 2006 13:30
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: LASOT-A » pt lis 13, 2009 21:54

dani3lo pisze:ogolnie nie grzeja 2 paski
Możesz je naprawic lakierem przewodzącym. Naklej taśmę najlepiej folię samoprzylepną maskującą i uzupełnij brak paska lakierem. po jakimś czasie odklejasz taśmę - folię i gitarra.


Brillantschwartz perleffect - LA9V
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?

Awatar użytkownika
dani3lo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 737
Rejestracja: sob lut 28, 2009 12:37
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Kontakt:

Post autor: dani3lo » sob lis 14, 2009 22:53

sprawdziłem napiecie i jest takie jak na aku, a jezdziłem z 30min po miescie a tam troche tylko odparowało... czemu??



Awatar użytkownika
michalqqr
...
...
Posty: 1052
Rejestracja: sob cze 07, 2008 20:36
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: michalqqr » sob lis 14, 2009 23:08

dani3lo pisze:sprawdziłem napiecie i jest takie jak na aku,
pod obciążeniem ?



Awatar użytkownika
dani3lo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 737
Rejestracja: sob lut 28, 2009 12:37
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Kontakt:

Post autor: dani3lo » sob lis 14, 2009 23:13

zdjałem wtyczki podpiałem miernik właczyłem podgrzewanie i pokazywało 11,85 na właczonym zaplonie.



Awatar użytkownika
LASOT-A
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: czw mar 09, 2006 13:30
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: LASOT-A » sob lis 14, 2009 23:28

zdjałem wtyczki podpiałem miernik właczyłem podgrzewanie i pokazywało 11,85 na właczonym zaplonie
to roche mało.

[ Dodano: Sob 14 Lis, 2009 ]
Sprawdź bezpiecznik nr 9 czy ma wartość 20A - kolor żólty.


Brillantschwartz perleffect - LA9V
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?

Awatar użytkownika
dani3lo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 737
Rejestracja: sob lut 28, 2009 12:37
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Kontakt:

Post autor: dani3lo » sob lis 14, 2009 23:51

ale silnik nie pracował, mierzyłem tylko na właczonym zapłonie.



Awatar użytkownika
LASOT-A
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: czw mar 09, 2006 13:30
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: LASOT-A » ndz lis 15, 2009 00:00

dani3lo pisze:ale silnik nie pracował, mierzyłem tylko na właczonym zapłonie.
mało


Brillantschwartz perleffect - LA9V
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?

Awatar użytkownika
dani3lo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 737
Rejestracja: sob lut 28, 2009 12:37
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Kontakt:

Post autor: dani3lo » ndz lis 15, 2009 00:04

ale przeciez 14V to jest jak silnik pracuje, jak jest wyłaczony to nie ma szans zeby było 14V, a podgrzewanie szyby ma duzy pobor pradu wiec jak jeszcze właczyłem podgrzewanie na samym zapłonie to chyba jest wystraczajace.



Awatar użytkownika
michalqqr
...
...
Posty: 1052
Rejestracja: sob cze 07, 2008 20:36
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: michalqqr » ndz lis 15, 2009 00:09

dani3lo pisze:podgrzewanie szyby ma duzy pobor pradu wiec jak jeszcze właczyłem podgrzewanie na samym zapłonie to chyba jest wystraczajace.
tylko mówiłeś wcześniej ze wypiołeś wtyczki więc poboru nie było bo nie miało co pobierać


zmierz napięcie ale jak wtyczki będą podpięte



Awatar użytkownika
dani3lo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 737
Rejestracja: sob lut 28, 2009 12:37
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Kontakt:

Post autor: dani3lo » ndz lis 15, 2009 00:12

michalqqr pisze:
dani3lo pisze:podgrzewanie szyby ma duzy pobor pradu wiec jak jeszcze właczyłem podgrzewanie na samym zapłonie to chyba jest wystraczajace.
tylko mówiłeś wcześniej ze wypiołeś wtyczki więc poboru nie było bo nie miało co pobierać


zmierz napięcie ale jak wtyczki będą podpięte

aaa faktycznie masz racje. Bezpiecznik 20A.

[ Dodano: 14 Lis 2009 23:49 ]
zmierzyłem jeszcze raz napiecie tylko ze z popietymi wtykami do szybi i pokazuje na zapalonym silniku 11,52V wiec za mało, ale teraz gdzie szukac przyczyny??



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 436 gości