Strona 1 z 1

Dymi sie z korka od wlewu oleju

: pt lis 13, 2009 01:11
autor: djpro
Dzisiaj podczas jazdy zaczelo mi sie lekko dymic spod maski,Kiedy otworzylem maske dym wydostawal z okolic korka od wlewu oleju.Na korku jest biala maź.Co to moze byc??auto jest w gazie.

: pt lis 13, 2009 01:15
autor: osaVWosa
Jesli na korku jest biala maź to wychodzi że uszczelka pod glowicą do roboty niestety

: pt lis 13, 2009 01:16
autor: żernik911
nie mam mk IV ale moze masz cos z uszelka pod glowica ;> popatrz czy plyny ci sie nie pomieszaly a jak nie to ja nie bardzo ci pomoge kolego pozdrawiam :)

: pt lis 13, 2009 01:26
autor: djpro
a jaki koszt wymiany uszczelki

: pt lis 13, 2009 01:32
autor: osaVWosa
Kolega z forum ostatnio robil ale w MK II wynioslo ok 500 pln Tanio nie jest bo głowice trzeba zdac wymienic uszczelke oczywiscie glowice splanowac... No i wymiana oleju i plynu chlodzacego Troche roboty jest niestety

: pt lis 13, 2009 01:42
autor: żernik911
zgadzam z kolega napewno trzeba wyminic plyn i olej bo sie mieszaja a co do kosztu to mysle ze nawed w mk IV moze przekroczyc niz 500 zl czyli sprawa troszke kosztowna ale co sie nie robi dla volkswagena :D

: pt lis 13, 2009 03:45
autor: poolak2006
Pierścienie też mogą być już wygiełdane ... Najlepiej odpal furę odkręć korek od oleju i przytknij rękę albo połóż odkręcony korek. Powinno raz zaciągać raz go lekko wciągać jeśli tylko go wypychać będzie lub zaciągać to zapewne do robienia pierścienie itp ...

: pt lis 13, 2009 09:48
autor: Paweł Marek
djpro, najpierw odma do sprawdzenia ew. wyczyszczenia, zwł jak to 1.4. Maź jest normą na niedogrzewanym silniku, żadnych podstaw na razie niema żeby martwić się o uszczelkę głowicy.
I zwracam uwagę: masz napisać kod silnika w temacie zgodnie z regulaminem. A do kolegów odpowiadających: nie straszcie nowicjusza bezpodstawnie. na to jeszcze jest czas.

: pt lis 13, 2009 09:49
autor: Kavior
Nie ma co od razu panikować. W chłodne dni, na krótkich dystansach majonez pod korkiem wlewu oleju ma prawo sie tworzyć tym bardziej jak auto jest w zagazowane. Dymek o którym piszesz może być zwykłą parą. Kontroluj stan płynu chłodzącego i oleju. Czy jednego i drugiego nie ubywa nie przybywa, czy w zbiorniczku wyrównawczym nie ma tłustych plam. Możesz podjechać na jakiś warsztat by sprawdzili Ci zawartość spalin w płynie. Jak ja bym chciał zmieniać uszczelki pod głowicą w autach w których mam majonez pod korkiem to każde by musiało przejsc ten zabieg :rotfl: Po prostu jeżdze na krótkich odcinkach :jezor: Zrób dłuższa trasa i wtedy sprawdz czy zniknie.

[ Dodano: 13 Lis 2009 08:50 ]
A do kolegów odpowiadających: nie straszcie nowicjusza bezpodstawnie. na to jeszcze jest czas.
,Chłopaki zaraz mu każą motor zmieniać :P

: sob lis 14, 2009 16:20
autor: djpro
spoko wymienilem olej i jest ok nic sie nie dzieje jak narazie

: ndz lis 15, 2009 11:50
autor: jendrej83
odrazu nic nie załwazysz,musisz troche pojezdzic

: wt lis 17, 2009 21:07
autor: grizzly83
osaVWosa pisze:Jesli na korku jest biala maź to wychodzi że uszczelka pod glowicą do roboty niestety

nie koniecznie uszczelka :bajer:

Maź na korku pokazuje się , jeśli latasz autem krótkie dystanse , oprócz tego syfu na korku może jeszcze pokazać się kilka kropelek wody i teraz wszystkich uspokoję , że ta biała maź i kropelki wody to z powodu właśnie krótkich przelotów , gdyż mam uszczelkę nówkę i z mechanikami doszliśmy do takiego wniosku po wcześniejszym bdb sprawdzaniu silnika.
p.s obojętnie czy gaz czy też benzyna

: ndz gru 20, 2009 17:07
autor: Marko1134
Witam jestem nowy na forum zgadzam się z wypowiedzią [Paweł Marek] najpierw odma do czyszczenia a potem kontroluj olej i płyn chłodniczy czy nie ubywa