WSKAŹNIK ZUŻYCIA OKŁADZIN HAMULCÓW - kontrolka !!???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
WSKAŹNIK ZUŻYCIA OKŁADZIN HAMULCÓW - kontrolka !!???
Witam wszsytkich ;]
Mam problem i prosze was o pomoc a mianowicie swieci mi sie ta kontrolka
i na vagu gdy daje auto scan nic mi nie wykrywa dodam ze na przodzie klocki cacy natomiast na tyle musze juz wymienic jutro zamiezam to zrobic na marginesie
jak zdiagnozowac czego tyczy sie ten problem i co sprawdzic ???
pozdrawiam i dziekuje za wszsytkie odpowiedzi
Mam problem i prosze was o pomoc a mianowicie swieci mi sie ta kontrolka
i na vagu gdy daje auto scan nic mi nie wykrywa dodam ze na przodzie klocki cacy natomiast na tyle musze juz wymienic jutro zamiezam to zrobic na marginesie
jak zdiagnozowac czego tyczy sie ten problem i co sprawdzic ???
pozdrawiam i dziekuje za wszsytkie odpowiedzi
Ostatnio zmieniony czw lis 12, 2009 18:56 przez accez, łącznie zmieniany 3 razy.
[b]A4 jechała 150km/h, MK4 Turbodymomana zawstydził ją - pojechał 225km/h[/b] :bigok:
WSKAŹNIK ZUŻYCIA OKŁADZIN HAMULCÓW[/center:c490c6747a]
Lampka sygnalizacyjna zapala się, jeżeli przednie okładziny hamulców osiągnęły graniczne zużycie.
Należy sprawdzić przy okazji tylne okładziny, ponieważ tam nie ma czujnika.
Informacja na wyświetlaczu: BREMSBELAG PRÜFEN
Wymień i po kłopocie
Lampka sygnalizacyjna zapala się, jeżeli przednie okładziny hamulców osiągnęły graniczne zużycie.
Należy sprawdzić przy okazji tylne okładziny, ponieważ tam nie ma czujnika.
Informacja na wyświetlaczu: BREMSBELAG PRÜFEN
Wymień i po kłopocie
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
a wiec przod sprawdzilem i klocki sa dobre jest z 5 mm jeszcze
natomiast na tyle przeciez nie ma czujnika tak ?? Wiec nie moze ten blad swiadczyc o tyle o ile dobrze rozumiem ?? natomiast wiem ze z tylu musze juz wymienic...
natomiast na tyle przeciez nie ma czujnika tak ?? Wiec nie moze ten blad swiadczyc o tyle o ile dobrze rozumiem ?? natomiast wiem ze z tylu musze juz wymienic...
[b]A4 jechała 150km/h, MK4 Turbodymomana zawstydził ją - pojechał 225km/h[/b] :bigok:
masz klocki z czujnikiem przy lewym kole czy przy obu? Może kabel sie przetarł i dotyka do masy.accez pisze:a wiec przod sprawdzilem i klocki sa dobre jest z 5 mm jeszcze
natomiast na tyle przeciez nie ma czujnika tak ?? Wiec nie moze ten blad swiadczyc o tyle o ile dobrze rozumiem ?? natomiast wiem ze z tylu musze juz wymienic...
Nie wiem jakie producenci stosują granice u siebie i na jakiej głębokości jest zatopiony czujnik.,,,accez pisze:a wiec przod sprawdzilem i klocki sa dobre jest z 5 mm jeszcze
natomiast na tyle przeciez nie ma czujnika tak ?? Wiec nie moze ten blad swiadczyc o tyle o ile dobrze rozumiem ?? natomiast wiem ze z tylu musze juz wymienic...
Jeśli jesteś pewien ,że przód na 100% ok to sprawdź wtyki - czy nie są pośniedziałe i zawilgocone,bo to też lubi wywalać błąd z Twojego opisu.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
oo calkowicie zapomnialem o plynie... jutro zerkne i przekonam sie czy to mu dolega ;p
[ Dodano: 15 Lis 2009 16:47 ]
panowie a wiec na przodzie jest jeszcze z 5 mm klocka a wtyki trzymaja sie normalnie i nie posniedziale natomiast ten reczny dziwnie mi chodzi czasami...
co to moze byc ?? i jak moge vagiem zdiagnozowac ten blad ??
pozdrawiam
[ Dodano: 15 Lis 2009 16:47 ]
panowie a wiec na przodzie jest jeszcze z 5 mm klocka a wtyki trzymaja sie normalnie i nie posniedziale natomiast ten reczny dziwnie mi chodzi czasami...
co to moze byc ?? i jak moge vagiem zdiagnozowac ten blad ??
pozdrawiam
[b]A4 jechała 150km/h, MK4 Turbodymomana zawstydził ją - pojechał 225km/h[/b] :bigok:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 182 gości