Strona 1 z 2

Wv golf problemy z obrotami

: czw lis 12, 2009 17:06
autor: Annkrus
Witam kupilem golf 2 silnik 1,6 benzyna 70 koni .
Golfa kupilem bez filtra powietrza i wszystko pieknie równo chodzilo ,a gdy włożyłem filtr powietrza traci obroty na luzie i gdy sie rozgrzeje w czasie jazdy gasnie (np. przy zwalnianiu do zakretu )

na co zwrócić uwage ?

Re: Wv golf problemy z obrotami

: czw lis 12, 2009 17:10
autor: Haki
Annkrus pisze:Witam kupilem golf 2 silnik 1,6 benzyna 70 koni .
Golfa kupilem bez filtra powietrza i wszystko pieknie równo chodzilo ,a gdy włożyłem filtr powietrza traci obroty na luzie i gdy sie rozgrzeje w czasie jazdy gasnie (np. przy zwalnianiu do zakretu )

na co zwrócić uwage ?
Bez filtra kupiłeś?? hmm podejrzewam , że nie na darmo go ktoś z auta wywalił.
Jak go nie było to pewnie kupa syfu poszła w układ i teraz po założeniu filtra , autko dostaje za mało powietrza...

Re: Wv golf problemy z obrotami

: czw lis 12, 2009 17:12
autor: Annkrus
No własnie nie wpadlo mi nawet na mysl żeby sprawdzic czy jest filtr ;s wlasciwie przeczyscilem gaznik i nic nie dalo


Co jeszcze w takim razie mi radzicie ?

: czw lis 12, 2009 17:32
autor: Haki
Może być coś z dawką paliwa ,, lub samą iskrą.
Sprawdź na początek stan świec, przewodów wysokiego napięcia i czy nie masz wilgoci w układzie zapłonowym.. i może profilaktycznie wymień też filtr paliwa... koszta niewielkie..

: czw lis 12, 2009 17:55
autor: oldstaszek
Najbardziej prawdopodobne - za dużo paliwa na biegu jałowym i się topi. Wyregulować bieg jałowy tj. dodać powietrza a ująć paliwa(może się nie dać - jaki gaźnik)... :pub:

: czw lis 12, 2009 19:18
autor: Annkrus
Haki pisze:Może być coś z dawką paliwa ,, lub samą iskrą.
Sprawdź na początek stan świec, przewodów wysokiego napięcia i czy nie masz wilgoci w układzie zapłonowym.. i może profilaktycznie wymień też filtr paliwa... koszta niewielkie..



Filtr paliwa wymieniony swiece nowe .

[ Dodano: 12 Lis 2009 18:25 ]
oldstaszek pisze:Najbardziej prawdopodobne - za dużo paliwa na biegu jałowym i się topi. Wyregulować bieg jałowy tj. dodać powietrza a ująć paliwa(może się nie dać - jaki gaźnik)... :pub:





Gaźnik musze sprawdzic . Gaźnik (PN) niewiem czy to wystarczy

: czw lis 12, 2009 20:51
autor: VW Golf II
Annkrus pisze:
Haki pisze:

Gaźnik musze sprawdzic . Gaźnik (PN) niewiem czy to wystarczy
PN to raczej oznaczenie silnika. No chyba sie myle. Predzej to masz PIerburg 2EE albo 2E2;)

: sob lis 14, 2009 00:00
autor: Annkrus
Dobra co to ma do rzeczy . Mi sie wydaje ze cos jest zapchane bo jak wyjme filtr powietrza to normalnie smiga ;s musze chyba wszystko rozebrac i wyczyscic ladnie

: wt lis 24, 2009 10:45
autor: Megi
ja mam ze swoim golfem taki sam problem... gazniK 2EE szarpie, gaśnie dławi sie, jadąc tą samą prędkością np na 4 biegu odcina mi gaz ale tak samo mi wariuje w momencie kiedy ruszam czy jak mu w miejscu dam gazu... jade dzis zakupic swiece filtr paliwa, powietrza zobaczymy co dalej..

: wt lis 24, 2009 11:01
autor: Lipek81
Masz gaźnik 2EE - nic tam nie można wyregulować. Podejrzewam, że ktoś jednak miał z nim problemy i próbował jakiejś rzeźby, może na stałe zablokował nastawnik - nie wiem, bo nie widzę, w każdym razie o tym, że było coś grzebane świadczy wyciągnięty filtr (nikt bez powodu tego nie robi). Poszukaj na forum o gaźniku 2EE (dość dużo materiałów jest dostępnych), doprowadź go do odpowiedniego stanu i wtedy będziemy zastanawiać się dalej.

: wt gru 22, 2009 12:19
autor: Annkrus
Własciwie juz wszystko zrobilem i zostal mi ten gaznik ehh zakupilem spray doczyszczenia gaznika wyczyszcze go na wlaczonym silniku i zobaczymy . Jak nie to go wyjme i sie pobawie cos . Ewentualnie kupno nowego eh

: wt gru 22, 2009 13:16
autor: Paweł Marek
Annkrus, ok, ale jaki gaźnik. Jeśli Pierburg 2E2 musisz tylko wzbogacić mieszankę sróbką od góry w prawo i ustąpić powinno.

: wt gru 22, 2009 16:11
autor: Annkrus
A gdzie pisze jaki to gaznik jest bo nie wiem .. ;s

: wt gru 22, 2009 17:38
autor: JOHNNY*
a jak nic nie pomoże to proponuję zamianę gaźnika na gaźnik od poloneza,sam mam drugiego golfa na pierburgu i noszę się z zamiarem jego wywalenia pomimo ,iż na razie działa ale z tym od poldka jest mniej pier...a w eksploatacji. pozdro :grin: