Strona 1 z 1
brak mocy
: śr lis 11, 2009 16:43
autor: rafal85rtc
witam wszystkich od jakiegos czasu nie moge sobie poradzic ze swoim dupowozem
jest to silnik 1.3 a problem polega na tym iz po odpaleniu czy na cieplym czy na zimnym silnik na wolnych obrotach chodzi oki a problem pojawia sie dopiero po dodaniu gazu od 1000 do 2500 czasami do 3000tys obrotow silnik strasznie szarpie i sie dusi trzeba tu dowalic do podlogi zeby ruszyl ale powyzej 3 tys nie czuc wcale jego mocy i nie wiem w czym tkwi przyczyna dodam ze wczesniej bylo tak samo do wymiany kabli zaplonowych ktore wymienilem na NOWE przez jakis czas bylo ok ale teraz znowu to samo.rozrzad sprawdzamy, kable nowe,palec i kopulka jeszcze widac ze dobre,swiece wymieniane i na stare i na nowe ale zero rezultatu
jesli ktos mial taki sam przypadek mile widziane opinie i rady co go boli pozdro
: śr lis 11, 2009 16:58
autor: oldstaszek
Wtrysk/gaźnik ?
Podejrzewam iż dławiony jest wydatek paliwa a na powietrzu nie chce jechać.
: śr lis 11, 2009 18:18
autor: rafal85rtc
oldstaszek, silnik gaznikowy gaznik 2e pierburg a moze to byc spowodowane przez uszczelke pod glowica bo tak sie sklada ze ubywa mi plyn chlodniczy i ostatnio zauwazylem kasze w oleju i spuchniete węże od chlodzenia
: śr lis 11, 2009 20:31
autor: oldstaszek
Co oznacza "kasza w oleju" i gdzie ja widzisz.
Spuchnięte węże - korek na zbiorniku wyrównawczym ma zawór aby ciśnienie w układzie chłodzenia było ciut wyższe - to jest normalne.
Uszczelka pod głowicą - masz płyn w oleju lub olej w płynie lub przedmuchy w układ chłodzenia(wywala płyn).
Jeżeli masz filtr paliwa przed gaźnikiem - może kończyć swój żywot.
może być brudny gaźnik-dysza główna paliwa. To co piszesz świadczy o zubażaniu składu mieszanki w miarę wzrostu obrotów - czyli za mało paliwa dostaje...
nie mam wiedzy- to jest gaźnik jedno cz dwu przelotowy.Pierburg więc zakładam że dwu.
Jeżeli tak to masz na drugim przelocie - albo dysza albo nie otwiera się przepustnica drugiego przelotu/gardzieli...
: czw lis 12, 2009 14:58
autor: rafal85rtc
oldstaszek pisze:masz płyn w oleju lub olej w płynie lub przedmuchy w układ chłodzenia
poprzez odkrecenie korka od oleju w pokrywie zaworow jest na nim taka kaszka tzn mozna powiedziec ze olej wymieszany z czyms a podejrzewam ze to jest plyn chlodniczy. a co do gaznika to masz poniekat racje bo od kiedy go mam tzn golfa nigdy nie zagladalem do gaznika wiec pierwsze co zrobie to go wyczyszcze i zaloze nowy filterek paliwa
a czy to pomoze to sie okaze
: czw lis 12, 2009 17:50
autor: oldstaszek
Nalot emulsji olejowej na korku i w odmie o tej porze roku jest czymś normalnym a jeszcze się potęguje na krótkich jazdach niedogrzanym silnikiem.
: czw lis 12, 2009 20:07
autor: rafal85rtc
oldstaszek, aha wkoncu cos ciekawego uslyszalem myslalem ze to przez co innego