Golf 3 GTI problemy z odpalaniem,gasnieciem , obrotami
: śr lis 11, 2009 15:33
Witajcie
Jest to moj 1 post wiec ie wszystko wiem co i jak .
A wracajac do tematu to tak :
KUpilem niedawno auto - golf 3 GTI 2.0 115 koni , LPG
Przy zakupie bylo wszystko ok ale teraz mam same problemu.
Po 1.Problem z zapalaniem: auto zazwyczaj zapala przejade mniejszy lub wiekszy odcinek( 3 metry badz 300m) i auto gasnie(same lub jak przerzucam na gaz) i potem nie moge odpalic. Na poczatku odpalalo po 3,4x ale teraz to potrafi nawet z 15 min nie odpalac.Nie wiem co to moze byc , mowiono mi ze :albo rozrusznik(bendiks) albo filtr powietrza,albo akumulator.
Po 2 to to gasniecie. To nieodpalanie i gasniecie zazwyczaj jest na samym poczatku jak auto jest niedokonca rozgrzane.
Po 3 - to problem z obrotami - na poczatku zakupu auto przy niskich obrotach wariowalo ,wylaczal sie , jezdzil "zabka" trzeba bylo powyzej 2tys zeby tego nie bylo , teraz zauwazylem ze dzieje sie podobnie czyli jezdzi zabką powyzej 2tys.
Wszystkie te problemy dotycza gazu i benzyny czyli dzieje sie to samo w obu przypadkach
Jesli ktos bedzie chcial udzielic odpowidzi to prosilbym o wytlumaczenie w sbosob mniej fachowy , bo slabo znam sie na motoryzacji.
( i jescze pytanie - ile kosztuje piasta ? )
Jest to moj 1 post wiec ie wszystko wiem co i jak .
A wracajac do tematu to tak :
KUpilem niedawno auto - golf 3 GTI 2.0 115 koni , LPG
Przy zakupie bylo wszystko ok ale teraz mam same problemu.
Po 1.Problem z zapalaniem: auto zazwyczaj zapala przejade mniejszy lub wiekszy odcinek( 3 metry badz 300m) i auto gasnie(same lub jak przerzucam na gaz) i potem nie moge odpalic. Na poczatku odpalalo po 3,4x ale teraz to potrafi nawet z 15 min nie odpalac.Nie wiem co to moze byc , mowiono mi ze :albo rozrusznik(bendiks) albo filtr powietrza,albo akumulator.
Po 2 to to gasniecie. To nieodpalanie i gasniecie zazwyczaj jest na samym poczatku jak auto jest niedokonca rozgrzane.
Po 3 - to problem z obrotami - na poczatku zakupu auto przy niskich obrotach wariowalo ,wylaczal sie , jezdzil "zabka" trzeba bylo powyzej 2tys zeby tego nie bylo , teraz zauwazylem ze dzieje sie podobnie czyli jezdzi zabką powyzej 2tys.
Wszystkie te problemy dotycza gazu i benzyny czyli dzieje sie to samo w obu przypadkach
Jesli ktos bedzie chcial udzielic odpowidzi to prosilbym o wytlumaczenie w sbosob mniej fachowy , bo slabo znam sie na motoryzacji.
( i jescze pytanie - ile kosztuje piasta ? )