Strona 1 z 1

Problem z ciśnieniem oleju

: śr lis 11, 2009 13:38
autor: Czerwo64
Witam jesyem poczatkującym kierowca i mam od kilku dni okzyjnie kupionego golfa 1500zł, ogolnie jest wszystko ok, tylko mam problem, gdy silnik sie rozgrzeje po ok. 15-20min jazdy włacza siekontrolka oleju na stacyjce oraz ten uciażliwy brzęczek! i od tego momentu jak sie juz włączy to nie gaśnie za wyjatkiem krótkich chwil gdy silnikl dostanie wiekszych obrotów. informacje dla was: olej jest nawet ponad norme, jest rzadki i czarny, ale właściciel zapewnia że dolewał niedawno tzn miesiac temu jak byl przeglad samochodu olej Lotos magnetic, orientowalem się wsrod znajomychi padały rady, 1wymien olej i filtr, 2moze byc zepsuty czujnik cisnienia oleju, a opinia wlasciciela? (bo na jezdzie probnej wyszla ta usterka) ze to jest blad stacyjki ze "niema masy" i sie wlacza... z masa faktycznie moze byc coc nie tak bo nie dzialaja mi kierunkowskazy przy tym jak mi awaryjne dzialaja a zamiast tych kierunkowskazow wlaczaja sie lampy po jednej stronie. a czy ta masa moze miec cos wspolnego z kontrolka? nie wiem pomozcie jak mieliscie taki problem albo podejrzewacie cos....

: śr lis 11, 2009 14:34
autor: wojtas46
Podstawowa sprawa to wymiana oleju i filtrów , jeżeli olej jest czarny i rzadki to znaczy że jest przepalony . Nie zalewaj lotosu i zorientuj sie jaki miałeś mineralny czy półsyntetyk, co do kierunków to przy wyjęciu kluczyka zamiast kierunku swieci Ci się ta strona pozycji na ktora włączysz kierunek

: śr lis 11, 2009 14:44
autor: j_a_r_o_o_o
wojtas46 pisze:Podstawowa sprawa to wymiana oleju i filtrów , jeżeli olej jest czarny i rzadki to znaczy że jest przepalony . Nie zalewaj lotosu i zorientuj sie jaki miałeś mineralny czy półsyntetyk, co do kierunków to przy wyjęciu kluczyka zamiast kierunku swieci Ci się ta strona pozycji na ktora włączysz kierunek
nic dodac nic ujac. To ze sie lampa wlacza to normlane na zgaszonym silniku i wyciagnietym kluczyku ze stacyjki.

1. wymien olej + filtr, zobaczysz czy pomoze.
2. jesli 1 nie pomoglo wymien czujniki.
3. jesli oba nie pomogly moze byc zatarta pompa oleju, badz panewki do wymiany.

poszukaj na forum. Tematow dotyczacych problemow z buczeniem kontrolki oleju jest naprwde od ********* :smoke:

pozdo

: śr lis 11, 2009 17:17
autor: Czerwo64
dzieki za pomoc z tym olejem ale w sprawie tych lamp to kietunkowskazy na wlaczonym silniku nie dzialaja wogole.. awarayjne dzialaja

: śr lis 11, 2009 17:26
autor: Fahoo
jeśli będziesz kupował filtr,to nie kupuj FILTRONA bo są własnie z nim problemy i z migająca kontrolką i brzęczykiem
kup filtr MANN lub KNECHT
reszta jak wyżej-nie truj silnika lotosem zalej valvoline albo motula-jesty teraz w dobrej cenie na allegro a poza tym jest człowiek na forum ,który sprzedaje 100% oryginalny motul

: śr lis 11, 2009 17:42
autor: Zico63b
Wszystko to co wyżej Koledzy napisali o układzie olejenia i filtrach - to prawda lecz...
Włącz światła pozycyjne i jednocześnie kierunkowskaz po najpierw jednej a potem drugiej stronie. Tam gdzie migacz nie działa - szukaj braku połączenia z masą. Od lamp do masy kabel jest zawsze koloru brązowego lecz idzie czasem nawet dość daleko od lampy do punktu przykręcenia. To trzeba sprawdzić. Sprawdź też przy skrzynce bezpieczników jest taka jak gdyby "gwiazda" czyli punkt do którego są podpięte same brązowe kable. Czy wszystkie dobrze "siedzą" i czy jaki brązowy w pobliżu sobie nie wisi odpięty.