Strona 1 z 1

problem z odpalaniem

: śr lis 11, 2009 12:44
autor: krzysiek_ae
mam pewien problem z odpalaniem mojego Golfa 1.8 odpala za pierwszym razem łapie obroty ale po chwili spadają i gaśnie..... dodam to że jeśli dodam gazu to tez gaśnie, jakbym chciał odrazu ruszyć to naprawdę bym musiał dać sporo gazu.. normalnie odpala za 3 albo 2 razem i wszystko jest ok jak pochodzi trochę tak do 5 minut... co może być spowodowane myśe że jest to opuźniony zapon ale nie jestem pewien;/
Raczej bez wizyty u mechanika nie obejdzie się

: śr lis 11, 2009 13:15
autor: Paweł Marek
krzysiek_ae pisze:Raczej bez wizyty u mechanika nie obejdzie się
raczej nie, ale są szanse że jeśli zgodnie z regulaminem forum napiszesz typ silnika albo dokładnie typ zasilania w paliwo to ktoś pomoże.

: śr lis 11, 2009 13:58
autor: krzysiek_ae
golf II 1.8 90 KM benzyna, 86 rok. tylko tyle wiem niestety ;/

: śr lis 11, 2009 14:50
autor: jon-x
To zrób zdjęcie silnika telefonem i wrzuć na forum.

: śr lis 11, 2009 14:59
autor: Qto
krzysiek_ae pisze:8 90 KM benzyna, 86 rok
Może być GU, GX lub RP
Luknij ten temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=182571
Masz tam fotki silników RP i GX...to powinno wystarczyć żeby potrafił określić jaki masz silnik

: śr lis 11, 2009 23:43
autor: krzysiek_ae
o dzięki, rozpoznałem swój silnik - 1.8 GX 90KM..
jeszcze mam pewien problem chodzi o ogrzewanie w kabinie jak i rozgrzanie silnika, czyli silnik zaczyna się grzać po długim czasie po ok 8km jest 80 stopni,wina termostatu?

: śr lis 11, 2009 23:49
autor: Racer
Sprawdziłbym układ zapłonowy jesli dzieje sie tak w wilgotne dni i zasilanie (cisn. paliwa). Co do grzania... jeśli grzeje się zbyt wolno, jak stoisz temp rośnie a jak jedziesz spada delikatnie to termostat OUT :D

: śr lis 11, 2009 23:51
autor: Qto
jeżeli termostat przepuszcza to dolny wąż od chłodnicy będzie ciepły zanim silnik się nagrzeje. Jak wskazówka od temperatury zacznie się podnosić to sprawdź czy ten wąż jest ciepły. Prawidłowo górny powinien być ciepły a dolny zimny.

: czw lis 12, 2009 00:01
autor: Racer
... zimny do momentu otwarcia termostatu po potem sa oba chwilowo gorace wiec trzeba sprawdzać zanim osiągnie ok 78* lub tyle co ma termostat temp. otwarcia ale lepiej wcześniej niż później :)

: czw lis 12, 2009 14:22
autor: krzysiek_ae
ok ale nie wiem co to może być czy jade czy stoję to i tak powoli rośnie temperatura, a u mojego kolegi juz po kilometrze jest silnik zagrzany i ogrzewanie kabiny w tym wypadku lepsze a co ważna w zimę jednak się przydaję;)