co sie stało z olejem???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wav
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:53
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontakt:

co sie stało z olejem???

Post autor: wav » śr lis 11, 2009 02:08

Witam mam wielki problem w moim mk4 1.6 sr nie podnosiła sie temperatura silnmika tzn wskazówka nawet nie ruszała z miejsca po podłączeniu pod vag mechnior powiedział zebym wymienił termostat kupiłem termostat przy wymienianiu okazało sie ze w aucie nie było termostatu wiec go zamontowałem temp 90 trzyma ładnie pare dni wczesniej sprawdzany był olej było max po tygodniu od wymiany termostatu w silniku prawie sucho nie ma oleju. silnik suchy nie ma oznak wycieku , w zbiorniczku wyrównawczym nie ma oleju , auto nie kopci więć tu nasuwa sie pytanie gdzie jest olej????


Moje MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3293511#3293511

Awatar użytkownika
OIL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 437
Rejestracja: sob maja 24, 2008 11:33
Lokalizacja: CBY
Kontakt:

Post autor: OIL » śr lis 11, 2009 10:44

1. Nieszczelna miska olejowa
2. Sprawdź ciśnienie w silniku


MK3 - było
Megane - było
S 40 - jest

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » śr lis 11, 2009 11:01

wav pisze:w silniku prawie sucho nie ma oleju
masz na myśli że na bagnecie nie ma śladu oleju ??
4l oleju nie znikną tak po prostu, albo wyciek i to spory, albo zrobiłeś przez ten tydzień z 10tyś km z prędkościami autostradowymi i po prostu silnik wsiorbał olej...
Jak silnik suchy to zobacz czy przez korek spustowy w misce nie leci...



Awatar użytkownika
rsmati
Forum Master
Forum Master
Posty: 1672
Rejestracja: czw gru 15, 2005 15:44
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Post autor: rsmati » śr lis 11, 2009 11:18

wav, wczesniej takich objawow nie było? to niemozliwe, takze sprawdz czy masz wogole dokrecony korek w misce :]


[url=http://img44.imageshack.us/i/78364923020618124315.png/][img]http://img44.imageshack.us/img44/781/78364923020618124315.png[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2953415#2953415
Szału Nie Ma...

Awatar użytkownika
wav
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:53
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontakt:

Post autor: wav » śr lis 11, 2009 13:03

ignac_bdg pisze:Nieszczelna miska olejowa
jakby była nieszczelna miska to by były plamy pod spodem a tu nic...;/

a co najlepsze było że kontrolka od stanu oleju sie nie zapaliła...;/

[ Dodano: 11 Lis 2009 12:15 ]
ignac_bdg pisze:2. Sprawdź ciśnienie w silniku

jak to sprawdzić da rade samemu czy trza mechaniora???
Ostatnio zmieniony śr lis 11, 2009 13:11 przez wav, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3293511#3293511

Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » śr lis 11, 2009 13:26

moze ktos wyjal termostat bo silnik palil olej a jak wiadomo zimnego oleju tyle nie spali


Obrazek

Awatar użytkownika
wav
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:53
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontakt:

Post autor: wav » śr lis 11, 2009 13:38

jeson pisze:moze ktos wyjal termostat bo silnik palil olej a jak wiadomo zimnego oleju tyle nie spali
ale jakby palił olej to by kopcił prawda? a od wsadzenia termostatu zrobiłem może 200km

noi kontrolka od oleju powina sie zapalic prz małym stanie a tu nic
Ostatnio zmieniony śr lis 11, 2009 13:40 przez wav, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3293511#3293511

Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » śr lis 11, 2009 20:27

no tak ale jak nie ma plam pod samochodem to nie ma innej fizycznej mozliwosci olej musial byc spalony a czujnik moze byc uszkodzony to bardzo czesto sie zdarza


Obrazek

Awatar użytkownika
wav
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:53
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontakt:

Post autor: wav » śr lis 11, 2009 20:29

jeson pisze:no tak ale jak nie ma plam pod samochodem to nie ma innej fizycznej mozliwosci olej musial byc spalony a czujnik moze byc uszkodzony to bardzo czesto sie zdarza

a czy powodem znikniecia oleju może być wdmuchana uszczelka pod głowicą?


Moje MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3293511#3293511

Awatar użytkownika
mauro22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pt maja 25, 2007 16:19
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Gdzie jest olej...

Post autor: mauro22 » śr lis 11, 2009 20:37

Witam,

Moim skromnym zdaniem to raczej sprawa dla prywatnego detektywa Rutkowskiego!!! A tak na poważnie to bardzo dobry wniosek kolegi wcześniej. Ktoś pozbył się termostatu bo kiedy Ty jeździłeś na zimnym silniku to on cieszył się tym, że nie widzisz jaki towar Ci sprzedał. Jeśli w garażu, miejscu parkingowym nie masz wielkiej plamy lub sąsiad niedawno nie wymieniał oleju :P //// to nie ma innej możliwości jak tylko taka, że Twój olej przelatuje właśnie nad oceanem atlantyckim!! :P

Pozdrawiam


Jacek R.

Awatar użytkownika
wav
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:53
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontakt:

Post autor: wav » śr lis 11, 2009 20:39

mauro22 pisze:że Twój olej przelatuje właśnie nad oceanem atlantyckim!!
tzn??

a co z tym można zrobić??


Moje MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3293511#3293511

Awatar użytkownika
mauro22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pt maja 25, 2007 16:19
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Gdzie jest olej Cd...

Post autor: mauro22 » śr lis 11, 2009 20:42

Witam,

Co z tym można zrobić... Ja bym wskakiwał na TYTANIKA i go ścigał!!! Z drugiej jednak strony nie wiem czy nie prościej byłoby wymienić pierścienie tłokowe i sprawdzić uszczelniacze zaworowe. :)

Pozdrawiam


Jacek R.

oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » śr lis 11, 2009 20:42

Aby nie ciągnąć...sprawdź ciśnienie sprężania w tym druga próba "olejowa".
Dolej oleju i napisz co widać przy uruchomieniu z rana - czy zakopci na niebiesko.
Jadąc- hamuj silnikiem i gwałtownie dodaj gazu - co widać z tyłu.
Opisz jak najwięcej - wówczas można coś podpowiedzieć.

PS. uszczelka pod głowicę jest innym tematem - inne objawy... :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » śr lis 11, 2009 20:45

jezeli by byla uszkodzona uszczelka to loej moglby pojsc do wody albo na odwrot. jaki olej jest w silniku i jaki jest przebieg auta?


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 426 gości