Dlaczego silnik ma takie dziwne objawy po naprawie???
: wt lis 22, 2005 00:12
Czesc Wszyscy Eksperci!!!!
Dzisiaj odebrałem samochód od mechanika (byla wymienia uszczelka pod głowica i planowana głowica) i zaobserwowałem dziwne objawy. Jak jade to włancza sie bzęczyk i miga kontrola poziomu oleju (sprawdzalem poziom oleju jest ok i ciśnienie oleju przy bigu jałowym wynosi ok. 1,5 atm a na wysokich obrotach jest ok 5 atm). Po wyłaczeniu silnika i ponownym włączeniu jest sokuj tak na chwilke (pare sekund do 2-3 min szybciej się włancza jak wchodzi sie na wysze obroty pow 2,5 tys.). A druga rzecz to przed wymiana uszczelki silnik nie miał przedmuchów. A teraz po wymianie ma przedmuchy takie ze po odkręceniu korka leci z silnika białby dym taki jak bym zapalil jakies ognisko w silniku.
Bardzo prosze powiedzcie co ja mam z tym fantem zrobic bo sam nie wiem.
Aha jest to silnik 1,6 TD
Jeszcze raz bardzo prosze o pomoc.!!!!
I do tego wystkiego ??
Powidzcie mi co to moze byc???
Odałem mój samochodzik do naprawy. Bo brał mi płym chłodzący ok 0.5 L na 200-300 km.
I teraz po wymianie uszczelki i szlifowaniu głowicy samochód dostał dość dziwne objawy. Bierze płym chłodzący w ilości az zastraszającej ok 1L na 50 km. I jak sie nim jedzie po przekroczeniu ok 2,5 tys obrotów włancza sie bzeczyk i zaczyna migac kontrolka oleju.
I silnik dostal bardzo duzych przedmóchów.
Bo mechanik powiedzial ze przedtem byla wydmuchana uszczelka na 2 cylindrze. ( wiec po tym jestem przekonany ze to nie powina byc głowica)
Powiedziecie mi co to moze byc???
Dzisiaj odebrałem samochód od mechanika (byla wymienia uszczelka pod głowica i planowana głowica) i zaobserwowałem dziwne objawy. Jak jade to włancza sie bzęczyk i miga kontrola poziomu oleju (sprawdzalem poziom oleju jest ok i ciśnienie oleju przy bigu jałowym wynosi ok. 1,5 atm a na wysokich obrotach jest ok 5 atm). Po wyłaczeniu silnika i ponownym włączeniu jest sokuj tak na chwilke (pare sekund do 2-3 min szybciej się włancza jak wchodzi sie na wysze obroty pow 2,5 tys.). A druga rzecz to przed wymiana uszczelki silnik nie miał przedmuchów. A teraz po wymianie ma przedmuchy takie ze po odkręceniu korka leci z silnika białby dym taki jak bym zapalil jakies ognisko w silniku.
Bardzo prosze powiedzcie co ja mam z tym fantem zrobic bo sam nie wiem.
Aha jest to silnik 1,6 TD
Jeszcze raz bardzo prosze o pomoc.!!!!
I do tego wystkiego ??
Powidzcie mi co to moze byc???
Odałem mój samochodzik do naprawy. Bo brał mi płym chłodzący ok 0.5 L na 200-300 km.
I teraz po wymianie uszczelki i szlifowaniu głowicy samochód dostał dość dziwne objawy. Bierze płym chłodzący w ilości az zastraszającej ok 1L na 50 km. I jak sie nim jedzie po przekroczeniu ok 2,5 tys obrotów włancza sie bzeczyk i zaczyna migac kontrolka oleju.
I silnik dostal bardzo duzych przedmóchów.
Bo mechanik powiedzial ze przedtem byla wydmuchana uszczelka na 2 cylindrze. ( wiec po tym jestem przekonany ze to nie powina byc głowica)
Powiedziecie mi co to moze byc???