Strona 1 z 1

swap z anglika- co nie pasuje do wersji europejskiej

: sob lis 07, 2009 18:37
autor: dawid018
witam.przymierzam się do swapa i znalazłem bardzo interesującą ofertę niedaleko mnie.koleś ma seata toledo z AFN pod maska za nie duże pieniądze.auto takie i bez dokumentów czyli prawie ideał.prawie bo to anglik i tu zaczynają się schody. chciał bym wiedzieć co na pewno nie pasuje z anglika do wersji europejskiej(ograniczamy się tylko do swapa i hamulcy)

domyślam się że na pewno wiązka jest za krótka ale czy coś jeszcze??
nie chce kupić tanio auta i żeby potem się okazało że pedały inne,wybierak też i będę musiał kupować osobno

z wszelką pomoc z góry dzięki

: sob lis 07, 2009 19:11
autor: miś fazi
wiązkę powinno się dać przełożyć z prawego progu na lewy , więc niewiele trzeba będzie sztukować , na pewno do wymiany cała deska z kompletnym nadmuchem , boczki drzwi , jak jest elektryka , pedały , lusterka , maglownica , ale najważniejsze jest to czy przegroda czołowa jest przykręcana czy w całości , jak przykręcana to nie ma problemu z wymianą , gorzej jak jest na stałe , wtedy cięcie i piłowanie otworów pod wszystko

: sob lis 07, 2009 22:50
autor: dawid018
miś fazi, tyle że mi chodzi o zeswapowanie Silnika z angielskiego toledo do "polskiego " golfa więc zabiegi ze ścianą grodziową odpadają. bardziej skupiam się na częściach które mogą nie pasować w komorze niż całej reszcie bo reszta albo będzie sprzedana albo wyląduje na śmietniku.

: ndz lis 08, 2009 13:23
autor: karmel1906
Dawid ulozenie silnika w komorze jest takie samo oprocz maglownicy i serwa, pedalow, mechanizmu wycieraczek.. wiazka na pewno da sie przelozyc z prawej na lewa i odwrotnie. kumpel przekladal tolka 99 1,8 20v i mial troche kombinacji z podnosnikami szyb, a wlasciwie ich sterownikami, ale szczerze to nie bardzo sie zaglebialem w szczegoly. jesli chodzi o stricte swap sreducha i hamulcow, to zestaw plug and play.