Strona 1 z 1

problem z odpalaniem golfa 2 16td

: pn lis 21, 2005 22:21
autor: marcin156krz
witam!! mam problem z odpalaniem auta (golf II 16 td)przy temp zewn ponizej 0 st C chodzi mi o odpalanie rano po dluzszym postoju, musze wiele razy krecic boje sie ze zniszcze przez to akumulator.
w momencie krecenia z wydechu wydobywaja sie spaliny (duza chmura smierdzacego dymu) kontrolka od swiec zarowych gasnie po ok 5-8 sek a wiec chyba prawidlowo bardzo prosze o porade z gory serdecznie dziekuje

: pn lis 21, 2005 22:24
autor: Woski
Świece raczej troche za długo grzeją, biorąc pod uwagę obecne temperatury.

: pn lis 21, 2005 22:55
autor: Krzylu
albo swiece padniete albo zaplon przestawiony

: wt lis 22, 2005 12:02
autor: marcin156krz
witam ponownie!!! a w jaki sposob mozna sprawdzic poprawnosc dzialania swiecy zarowej?? jakie sa objawy niepoprawnego dzialania pompy wtryskowej dziekuje i pozdrawiam

: wt lis 22, 2005 13:45
autor: Janosik
Tak jak mowil Krzylu, tylko ja obstawiam swiece zarowe >----> chyba ze ten bezpiecznik plytowy od swiec zarowych co jest w komorze silnika ale wtedy nie wiem czy by sie kontrolka swiecila. Sprzwdzic mozna
Duuuuuuza roznica miec stare swiece poprzepalane i nowe a zwlaszcza da sie to odczuc zima
A propo jak bedziesz chcial kupic swiece to zawsze kupuj tej smej marki
A co do grzania to jest wporzadku

POADRO 4 ALL

: wt lis 22, 2005 15:37
autor: WRHZ
Swiece najprosciej sprawdzic w nastepujacy sposob odkrec ta liste metalowa laczaca swiece zarowe i teraz wez 'probowke' z plusa aku i dotykaj pokolei swiecy jesli padnieta to niebedzie przewodzic do masy P.S. Przekichane wymianiac swiece glownie te dwie sztuki zapompa wtryskowa ale powodzenia zycze

: śr lis 23, 2005 02:57
autor: MADMAXOG
Im krócej świeci kontrolka na zimnym silniku, tym więcej padniętych świec. By w miarę sprawnie wymienić te za pompą, należy odkręcić rurki od wtryskiwaczy i potem same wtryskiwacze (ostatnio wymieniałem w ten sposób i zaoszczędziłem dużo na częściach typu szyba, błotniki, lakierowanie, które bym zapewne wqurwiony porąbał :grin: ) Odkręcaj je kluczem oczkowym odsadzonym bo płaskim to łby oślizgasz (?!? skąd u mnie takie słowo ;)). Potem pęseta i śrubokręcik i zakręcasz te malutkie nakrętki na listwie. Pa!

: śr lis 23, 2005 03:01
autor: mr_simon
MADMAXOG pisze:Im krócej świeci kontrolka na zimnym silniku, tym więcej padniętych świec
I wszystko jasne!