Strona 1 z 1

Zapala i gasnie po 1-2 sek

: sob lis 07, 2009 11:51
autor: Krojo
Witam,
mam golfa 3 , 1.6 1994 rok , 75 KM, benzynka, LPG i mam z nim problemik :)

Ostatnio kiedy padla mi pompa paliwa i odpalałem do na lpg silnik po zimniejszych nocach nie chciał odpalać , tzn odpalał ale od razu gasł ( około 1 sekundy) , nawet gdy go przygazowałem do 4 tys obrotów to i tak gasł , na początku myślałem ze to wina zimna i LPG ale wczoraj wymieniłem pompę i na benzynie dzieje się to samo. Nie ważne ile razy go bede probował odpalić.
Gdy jest cieplej to nie ma tego problemu ( tak mi się wydaje , bo czasem po prostu odpala od dotknięcia ).


Dzieje się to gdy odpalam na LPI i Benzynie. Alarmu nie posiadam.
Miał ktoś może podobny problem ?? Wolę się zapytać zanim podepnę go pod komputer u mechanika :)

PS: zna ktoś może we Wrocławiu "taniego" diagnostę który by podpiął golfika pod komputer ?

: sob lis 07, 2009 11:55
autor: Qto
jeżeli odpala i gaśnie to by wyglądało na problem z IMMO, tylko pytanie czy masz ? Jakoś od początku 94 roku było za dopłatą, pod koniec już w standardzie. Poszukaj o usterkach immo w mk3, było kilka razy.

: sob lis 07, 2009 12:03
autor: Krojo
Mam wersje Pink Floyd ostatni wypust w grudniu. No wiem czytałem wszyscy mówią ze immobilizer wyłącza po około 3 sekundach a on prawie natychmiast , jak wdepnę gaz do oporu to zdąży się do 5-6 tyś rozkręcić i gaśnie

: sob lis 07, 2009 12:11
autor: Qto
No to raczej masz immo i ja stawiam na jego awarię, może coś po prostu nie styka...jeżeli to faktycznie immo, to wszystko co potrzebne znajdziesz na forum

: sob lis 07, 2009 12:37
autor: norek111
Krojo pisze:No wiem czytałem wszyscy mówią ze immobilizer wyłącza po około 3 sekundach a on prawie natychmiast
immo wyłączy prawie natychmiast czyli około 1s

: sob lis 07, 2009 13:05
autor: Krojo
Aha dzięki wa info.
Teraz tak co można sprawdzić samemu ?

Przeczytałem że można sprawdzić czy styki nie są zaśniedziałe przy skrzyneczce immo pod kierownicą , coś jeszcze można sprawdzić na własną rękę :)

: sob lis 07, 2009 13:11
autor: norek111
Przeczytałem że można sprawdzić czy styki nie są zaśniedziałe przy skrzyneczce immo pod kierownicą
tak przy puszce za licznikiem

: sob lis 07, 2009 14:10
autor: j_a_r_o_o_o
przerabialem to samo. Przyczyna: filtr paliwa. Wymieniony zostal przy okazji tez filtr powietrza i auto hula jak nowe :bigok: Zacznij od tego bo szybko i tanio mozna to samemu wykonac. Pozdrawiam

: sob lis 07, 2009 14:23
autor: Krojo
Wszystkie filtry oprócz oleju wymienione 25 dni temu wiec odpada :) A zresztą na LPG mam to samo . Idę obadać ten immo tylko muszę siły nabrać bo zimno na dworze i nie chce misie robić w takiej temperaturze :)

[ Dodano: 08 Lis 2009 11:58 ]
WITAM :pub: :pub: :pub:

Problem rozwiązany , okazało się że jeden z kluczyków się rozkodował lub coś z nim jest nie tak :)
Na jednym kluczyku odpala jak złoto na drugim immo odcina zapłon :)

POZDRAWIAM I DZIĘKUJE WSZYSTKIM ZA POMOC :)