Rozrząd Mk2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mosiek2206
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: pn sty 26, 2009 20:43
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Rozrząd Mk2

Post autor: mosiek2206 » sob lis 07, 2009 11:43

Witam mam zamiar sie wziąć za wymianę rozrządu w moim golfie silnik 1.3 MH z 1988r co powinienem wymienić żeby było to zrobione tak jak trzeba pasek i pompę wody to oczywiste a coś poza tym??
Ostatnio zmieniony ndz lis 08, 2009 10:53 przez mosiek2206, łącznie zmieniany 1 raz.


Mosiek

genLODOWAmk2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: czw lis 13, 2008 22:59
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: genLODOWAmk2 » sob lis 07, 2009 11:54

pasek i napinasz...
pompe wody ?? a po co ??

jak nie cieknie nic to zostaw w spokoju ( ja bede musial robic glowice i rozrzad to mechanik mowil ze pompy wody zmieniac nie trzeba jak jest sprawna... )


był golf 2 1.3.....

Awatar użytkownika
Fabian LDZ
_
_
Posty: 11385
Rejestracja: pt cze 03, 2005 09:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Fabian LDZ » sob lis 07, 2009 13:31

Pasek napinacz ew pompe wody - w niektorych silnikach 1,3 pompa wody pelni role napinacza :bajer:



Awatar użytkownika
mosiek2206
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: pn sty 26, 2009 20:43
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: mosiek2206 » sob lis 07, 2009 13:35

Chyba nie bardzo wiesz o co chodzi tam nie ma napinacza bo pasek naciągany jest pompą dlatego trzeba ją ruszyć i najlepiej wymienić bo to nie jest zbyt duży koszt a wiem że za chwile jej szlak nie trafi. Zastanawiam sie czy wymienić odrazu simering na wałku rozrządu podobno najlepiej jest go wymieniać z każdym rozrządem dlatego chciałem sie dowiedzieć coś na ten temat.


Mosiek

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » sob lis 07, 2009 14:34

genLODOWAmk2, zmien mechanika :) pompa jst napinaczem w Waszych silnikach, a to czy cieknie czy nie to i tak sie wymienia , co druga wymiane rozrzadu, pamietajcie z wszsytko ma swój "przelot"

takim sposobem, to po co wymieniac pasek rozrzadu ? przeciez nie jest zuzyty jeszcze ? :)

a co do wymiany zimeringa, to tz mozna, tak dla pewnosci, bo to i tak jedna robota :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

genLODOWAmk2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: czw lis 13, 2008 22:59
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: genLODOWAmk2 » sob lis 07, 2009 14:48

w niektorych silnikach 1,3 pompa wody pelni role napinacza
pompa jst napinaczem w Waszych silnikach
to kto ma racje ??

mi mechanik mowil ze pompa wody nie jest napedzana paskiem...

jesli jest to zwracam honor...

sam musze zrobic uszczelke pod glowica oraz zmienic pasek..... a jak okaze sie ze pompe wody tez trzeba zmienic to chyba sie potne... kupilem auto z mysla o wmaire oszczednej jezdzie a nie za na dzien dobry prawie 1000zl wpakowac trzeba...

ile kosztuje pompa wody ??

czuje ze chyba zaczne szukac innego silnika... a jak nie to spsrzedam auto jak stoi i kupie mk2 diesla :green_fuck:


był golf 2 1.3.....

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » sob lis 07, 2009 15:40

http://ekatalog.intercars.com.pl/pics/031/CT633.jpg tak wyglada rozrzad u Ciebie :)


http://www.doppel-wobber.de/pix/m_mh.jpg

pasek okolo 30 , pompa 130

nie tak tragicznie :)
niecałę 200 zł za częsci , 100-150 za robote

odezwij sie , na PW to moze jakas pompe Ci dobra znajde w dobrej cenie :)
Ostatnio zmieniony sob lis 07, 2009 15:42 przez guti, łącznie zmieniany 1 raz.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Fabian LDZ
_
_
Posty: 11385
Rejestracja: pt cze 03, 2005 09:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Fabian LDZ » sob lis 07, 2009 15:59

genLODOWAmk2 pisze:mi mechanik mowil ze pompa wody nie jest napedzana paskiem...
to zmien mechanika, pompa wody jest napedzana paskiem rozrzadu



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » sob lis 07, 2009 16:13

mosiek2206, http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#2041380



Awatar użytkownika
mosiek2206
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: pn sty 26, 2009 20:43
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: mosiek2206 » ndz lis 08, 2009 03:48

jaszczur, jak ustawić rozrząd to ja wiem tylko chciałem sie dowiedzieć o części i wymienię odrazu simering no i jak już ruszę pokrywę głowicy to i uszczelkę pod nią no i te gumki na śrubach mocujących tą pokrywę no i chyba wtedy będzie to zrobione jak trzeba. Jak by ktoś coś jeszcze chciał dodać do tej naprawy to piszcie


Mosiek

Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » ndz lis 08, 2009 10:08

mosiek2206, wymień pasek i pompę wodną bo u Ciebie koszty są nie wielkie.W trasie przynajmniej nie będzie obawy czy pompa wodna padnie czy nie bo wtedy to już lipa



Łukasz 123
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn cze 29, 2009 09:35
Lokalizacja: białywostok

Post autor: Łukasz 123 » ndz lis 08, 2009 11:42

Czołem
Mam taki sam silnik.
Pompa napina pasek (nie ma zadnego napinacza). Ja wymieniałem u siebie już 3 razy (co ok. 60 tyś) pasek i zostawiałem starą pompe (lekko chodzi, nie ma wycieków - otwór przy uszczelniaczu) Nowa dobra pompa kosztuje powyzej 100 zł. Wybór należy do Ciebie.
Aby wymienić uszczelniacz musisz zdjac koło rozrządu, a z tym moze być zabawa. U mnie nie puszczał wiec zostawiałem.
pozdrawiam i udanej zabawy.
Ł



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lis 08, 2009 11:43

Wystarczy zmienić pasek, pompę wody się powinno, a simeringu jeśli nie cieknie to nie trzeba. Wymiana simeringu to nie jest "przy okazji", bo to trochę więcej roboty, a rzadko zaczyna cieknąć nagle i mocno, więc zdążysz zawsze go zmienić jak będzie potrzeba przy kolejnej wymianie paska po 60 tys.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 59 gości