Potworne problemy z gaźnikiem pierburg 2E
: pn lis 21, 2005 18:34
Witam
Bardzo proszę o pomoc w postaci wszelkich materiałów i porad na temat tego gaźnika.
Zorientowałem się, że z tym gaźnikiem wiele osób miało już problemy ale może są też takie, które się już z nim uporały.
Mój problem polega na tym, że nie daje się on wogóle wyregulować. Próbowałem z nim walczyć, bezskutecznie. Gdy odpalę zimny silnik pracuje on bardzo niestabilnie muszę dodawać gazu żeby nie zgasł. Gdy już się rozgrzeje obroty sięgają 2000.
Podczas pracy silnika słychać takie nierównomierne strzelanie w tłumniku. Dzieje się to gdy silnik pracuje na gazie. Gdy przełączam na benzynę jest jeszcze gorzej, strzałka obrotomierza cały czas podnosi się i opada między 1000 a 2000 obrotów a strzały w tłumiku są jeszcze częstsze.
Proszę o wszelką pomoc: adresy dobrych speców w woj. kujawsko-pomorskim, porady, matriały i cokolwiek co by mogło pomóc w rozwiązaniu problemu.
Słyszałem o gaźniku pierburg 2EE sterowanym elektronicznie, wiem że Pierburg 2E sterowany jest głównie przez podciśnienia, przy 2EE jest komputer odpowiedzialny za jego regulację umieszczony w podszybiu po prawej stronie. Chodzi o to że ja zauważyłem u siebie w podszybiu podobny bajer a przecierz mam 2E sterowany podciśnieniem. Może więc jest to coś innego jeśli tak to co i do czego służy.
Z góry dziekuję za wszelkie odpowiedzi.
Bardzo proszę o pomoc w postaci wszelkich materiałów i porad na temat tego gaźnika.
Zorientowałem się, że z tym gaźnikiem wiele osób miało już problemy ale może są też takie, które się już z nim uporały.
Mój problem polega na tym, że nie daje się on wogóle wyregulować. Próbowałem z nim walczyć, bezskutecznie. Gdy odpalę zimny silnik pracuje on bardzo niestabilnie muszę dodawać gazu żeby nie zgasł. Gdy już się rozgrzeje obroty sięgają 2000.
Podczas pracy silnika słychać takie nierównomierne strzelanie w tłumniku. Dzieje się to gdy silnik pracuje na gazie. Gdy przełączam na benzynę jest jeszcze gorzej, strzałka obrotomierza cały czas podnosi się i opada między 1000 a 2000 obrotów a strzały w tłumiku są jeszcze częstsze.
Proszę o wszelką pomoc: adresy dobrych speców w woj. kujawsko-pomorskim, porady, matriały i cokolwiek co by mogło pomóc w rozwiązaniu problemu.
Słyszałem o gaźniku pierburg 2EE sterowanym elektronicznie, wiem że Pierburg 2E sterowany jest głównie przez podciśnienia, przy 2EE jest komputer odpowiedzialny za jego regulację umieszczony w podszybiu po prawej stronie. Chodzi o to że ja zauważyłem u siebie w podszybiu podobny bajer a przecierz mam 2E sterowany podciśnieniem. Może więc jest to coś innego jeśli tak to co i do czego służy.
Z góry dziekuję za wszelkie odpowiedzi.