[mk2] co padło:czujnik temp czy elektornika w liczniu POMOCY
: pn lis 21, 2005 13:37
Witam, mam pytanie co mi padło w golfie II 1,6 benzyna:
wskaźnik temperatury cieczy pokazuje po przejechaniu 10 km max na końcu skali, i tak stoi cału czas podczas jazdy, ale byłem sprawdzić temp cieczy w warsztacie i powiedzieli ze jak nie wyrzuca płynu to jest ok tylko albo padł czujni temperatury cieczy albo elektronika w liczniku, czy ktoś już miał coś takiego?
Oprócz tego po przejechniu ok 10 km przestaje dmuchać ciepłe powietrze i leci lodowate, ale to pewno zapchana albo zapowietrzona nagrzewnica, może mi ktoś coś podpowiedzieć
wskazówki:
wymieniony termostat (sprawny jest) bo jak autko troche postoi to sie otwiera i wentylator tez sie włącza,
płynu jest dość, wszystko ok działa tylko ten wskaźnik dziwnie sie zachowuje,
pomóżcie jak możecie.
Arek
wskaźnik temperatury cieczy pokazuje po przejechaniu 10 km max na końcu skali, i tak stoi cału czas podczas jazdy, ale byłem sprawdzić temp cieczy w warsztacie i powiedzieli ze jak nie wyrzuca płynu to jest ok tylko albo padł czujni temperatury cieczy albo elektronika w liczniku, czy ktoś już miał coś takiego?
Oprócz tego po przejechniu ok 10 km przestaje dmuchać ciepłe powietrze i leci lodowate, ale to pewno zapchana albo zapowietrzona nagrzewnica, może mi ktoś coś podpowiedzieć
wskazówki:
wymieniony termostat (sprawny jest) bo jak autko troche postoi to sie otwiera i wentylator tez sie włącza,
płynu jest dość, wszystko ok działa tylko ten wskaźnik dziwnie sie zachowuje,
pomóżcie jak możecie.
Arek