Zimny slinik na niskich obrotach gaśnie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
woj@k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn paź 26, 2009 16:26
Lokalizacja: NMR/NGI
Kontakt:

Zimny slinik na niskich obrotach gaśnie

Post autor: woj@k » śr lis 04, 2009 18:43

w mojego ojca golfie mk1 którego niedawno kupił jest taki problem że jak jest zimny silnik to trzeba go pogazować trochę a jak się tego nie zrobi i puści gaz to on gaśnie co to może być za przyczyna i czy można to w jakiś sposób naprawić??
Ostatnio zmieniony śr lis 04, 2009 18:45 przez woj@k, łącznie zmieniany 1 raz.



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » śr lis 04, 2009 20:17

Ssanie - masz mechaniczne czy automatyczne?
Jeżeli auto - trzeba sprawdzić bimetal i podgrzewanie.Możliwe że sprężyna spadła lub pękła.
Pokrywka u góry i z boku gaźnika gdzie podłączone są dwa węże z ukł.chłodzenia.


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

NIANIA1238
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:28
Lokalizacja: włocławek

Post autor: NIANIA1238 » śr lis 04, 2009 20:46

prosze o pomoc w sprawie obrotomierza przy golfi3 1.8b mianowicie to wskazówka stoi na 3 000 obrotów i nie reaguje wogóle co mam sprawdzić żeby na prózno nie wymieniać całego licznika :blush:


niania1238

oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » śr lis 04, 2009 20:49

Nie bardzo rozumiem - kiedy stoi na tych 3000?Przy wyłączonym zapłonie również?
Możliwe że obrotek jest wadliwie podłączony lub spalił się układ-elektryk.


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
woj@k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn paź 26, 2009 16:26
Lokalizacja: NMR/NGI
Kontakt:

Post autor: woj@k » śr lis 04, 2009 20:54

oldstaszek pisze:Ssanie - masz mechaniczne czy automatyczne?
Jeżeli auto - trzeba sprawdzić bimetal i podgrzewanie.Możliwe że sprężyna spadła lub pękła.
Pokrywka u góry i z boku gaźnika gdzie podłączone są dwa węże z ukł.chłodzenia.

ssanie jest automatyczne a gdzie takowa sprężyna się znajduje



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » śr lis 04, 2009 21:01

Moje ostatnie zdanie o tym mówi.
Pokrywka jest wypukła(prawie półkula) i na środku wkręt(tam jest płyn z ukł.chłodzenia).
Mocowana jest obejmą na 3 wkręty i luzując je można obrócić"ustrojstwem".Może też być dodatkowe podgrzewanie elektryczne - przewód.
Zdejmiesz filtr powietrza to zobaczysz u góry przepustnicę ssania.Jak zimny - ma być zamknięta i w miarę rozgrzewania ma się otwierać.Ośka na jakiej połączona jest złożona właśnie z bimetaliczną sprężyną.Jeżeli na zimnym jest otwarta - tam szukaj-pokrywka jest w osi przepustnicy(geometrycznie).
Nie pamiętam ale patrząc z przodu to po prawej stronie zaraz poniżej filtra powietrza.
Ostatnio zmieniony śr lis 04, 2009 21:02 przez oldstaszek, łącznie zmieniany 1 raz.


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 262 gości