Strona 1 z 1

1.6 RF problem z obrotami

: śr lis 04, 2009 11:00
autor: teski
Mam taki problem.Posiadam golfa mk2 1.6 rf w automacie. Na poczatku moja golfinka smigala super bez zadnego problemu ale od nie dawna zaczely sie problemy. Golf po odpaleniu chodzi doslownie jak traktor trzesie nim strasznie, muli dodam ze na neutralu obroty (juz po ssaniu) wynosza 1000,a na D spadaja nawet do 500, wskazowka nie stoji w miejscu tylko rusza sie miedyz 500 a 1000 obrotow, strasznie trzesie nim podczas stania, a podczas jazdy jezdzic sie doslownie nie da muli go jakby nie palil na wszystkie cylindry, oborty skacza z 2000 spadaja na 1800, albo nagle sie zacina na np 1800 oborotow zeby po chwili sie odblokowal i oborty szybko rosna a samochod przyspiesza nagle, szarpie nim dodam ze jesli sie pojezdzi jakis czas powiedzmy okolo godziny jest lepiej na D obroty jak stoje na swiatlach obroty pozstaja na ok 800 (moim zdaniem powinny byc na 1000) ale wskazowka nie lata juz jednak to nie jest to co bylo wczesniej jak za mocno wcisnie sie pedal gazu dalej sie zacina, co moze byc powodem takiego zachowania? jeszcze nie dawno jezdzil bez zadngo problemu

: śr lis 04, 2009 11:22
autor: wawel
Sprawdz przewody wysokiego napięcia.

: śr lis 04, 2009 11:34
autor: teski
przewody wymienialem rok temu, caly uklad zaplonowy, co prawda nie byly to kable jakies firmowe ale dopiero rok minal...

: śr lis 04, 2009 12:05
autor: wawel
Nie ma reguły mi padły po tygodniu.Założyłem stare oryginalne vw. i śmigają do dziś.

: śr lis 04, 2009 12:12
autor: Paweł Marek
teski, ze względu na automat najpierw sprawdź przewód podciśnieniowy z elektrozaworem do siłownika 4-położoniewego. Reszte o gaźniku Pierburg 2E2 znajdziesz szukajka: posprawdzaj wszystkie weżyki podciśnieniowe, podstawkę gaźnika (próba z dezodorantem), zawór elektroczasowy, siłownik pull down, spręzynę bimetalową ssania, membrany zaworu wzbogacania mieszanki. Zdaję sobie sprawe że jeśli nie znasz gaźnika to rzucam może nie w pełni zrozumiałymi dla ciebie hasłami, ale robię to na razie po to żebyś miał łatwiej użyć wuszukiwarki u dołu strony. Membrana zaworu wzbogacania na pierwszy ogień do sprawdzenia po wezykach i podstawce