1.6 RF problem z obrotami

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

teski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn cze 08, 2009 19:30
Lokalizacja: 3miasto

1.6 RF problem z obrotami

Post autor: teski » śr lis 04, 2009 11:00

Mam taki problem.Posiadam golfa mk2 1.6 rf w automacie. Na poczatku moja golfinka smigala super bez zadnego problemu ale od nie dawna zaczely sie problemy. Golf po odpaleniu chodzi doslownie jak traktor trzesie nim strasznie, muli dodam ze na neutralu obroty (juz po ssaniu) wynosza 1000,a na D spadaja nawet do 500, wskazowka nie stoji w miejscu tylko rusza sie miedyz 500 a 1000 obrotow, strasznie trzesie nim podczas stania, a podczas jazdy jezdzic sie doslownie nie da muli go jakby nie palil na wszystkie cylindry, oborty skacza z 2000 spadaja na 1800, albo nagle sie zacina na np 1800 oborotow zeby po chwili sie odblokowal i oborty szybko rosna a samochod przyspiesza nagle, szarpie nim dodam ze jesli sie pojezdzi jakis czas powiedzmy okolo godziny jest lepiej na D obroty jak stoje na swiatlach obroty pozstaja na ok 800 (moim zdaniem powinny byc na 1000) ale wskazowka nie lata juz jednak to nie jest to co bylo wczesniej jak za mocno wcisnie sie pedal gazu dalej sie zacina, co moze byc powodem takiego zachowania? jeszcze nie dawno jezdzil bez zadngo problemu



wawel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pt sty 30, 2009 10:30
Lokalizacja: opolskie

Post autor: wawel » śr lis 04, 2009 11:22

Sprawdz przewody wysokiego napięcia.



teski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn cze 08, 2009 19:30
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: teski » śr lis 04, 2009 11:34

przewody wymienialem rok temu, caly uklad zaplonowy, co prawda nie byly to kable jakies firmowe ale dopiero rok minal...



wawel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pt sty 30, 2009 10:30
Lokalizacja: opolskie

Post autor: wawel » śr lis 04, 2009 12:05

Nie ma reguły mi padły po tygodniu.Założyłem stare oryginalne vw. i śmigają do dziś.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr lis 04, 2009 12:12

teski, ze względu na automat najpierw sprawdź przewód podciśnieniowy z elektrozaworem do siłownika 4-położoniewego. Reszte o gaźniku Pierburg 2E2 znajdziesz szukajka: posprawdzaj wszystkie weżyki podciśnieniowe, podstawkę gaźnika (próba z dezodorantem), zawór elektroczasowy, siłownik pull down, spręzynę bimetalową ssania, membrany zaworu wzbogacania mieszanki. Zdaję sobie sprawe że jeśli nie znasz gaźnika to rzucam może nie w pełni zrozumiałymi dla ciebie hasłami, ale robię to na razie po to żebyś miał łatwiej użyć wuszukiwarki u dołu strony. Membrana zaworu wzbogacania na pierwszy ogień do sprawdzenia po wezykach i podstawce


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 160 gości