Przybiera oleju, dużo pali, ciężko odpala
: wt lis 03, 2009 00:47
Witam,
Mam MK2 z 1988r i mam z nim straszne problemy.
Jest to silnik 1,6 RF 53kW.
Problem taki, że cały czas przybywa oleju. Odessałem i dalej przybywa. Objawy dodatkowe to ciezko pali na ciepłym silniku (chyba ze od razu po zgaszeniu). Spalanie auta jesli chodzi o benzyne przeogromne. Śmierdzi paliwem przy mocniejszym przegazowaniu. Gaźnik od góry zalany paliwem. Gaźnik to Pierburg 2E. Silnik chodzi głośno i nierówno.
Na ciepłym albo caly czas gaśnie po puszczeniu gazu, albo jest ok, albo trzyma 1200 obrotów. Do tego nie dało się zmierzyć spalin tak jakby wydech był zapchany.
Słyszałem hipoteze ze moze to być uszkodzona pompa paliwa przez ktorą spływa benzyna przez skrzynie korbową do silnika.
Czy moze to miec zwiazek z zapchanym wydechem?
Co zrobić, żeby dojść do usterki, jak to sprawdzić i na co zwrócić uwagę.
P.S. Nowa kopułka i palec, nowe świece i przewody.
Z góry dziękuję za podpowiedź,
Marcin
Mam MK2 z 1988r i mam z nim straszne problemy.
Jest to silnik 1,6 RF 53kW.
Problem taki, że cały czas przybywa oleju. Odessałem i dalej przybywa. Objawy dodatkowe to ciezko pali na ciepłym silniku (chyba ze od razu po zgaszeniu). Spalanie auta jesli chodzi o benzyne przeogromne. Śmierdzi paliwem przy mocniejszym przegazowaniu. Gaźnik od góry zalany paliwem. Gaźnik to Pierburg 2E. Silnik chodzi głośno i nierówno.
Na ciepłym albo caly czas gaśnie po puszczeniu gazu, albo jest ok, albo trzyma 1200 obrotów. Do tego nie dało się zmierzyć spalin tak jakby wydech był zapchany.
Słyszałem hipoteze ze moze to być uszkodzona pompa paliwa przez ktorą spływa benzyna przez skrzynie korbową do silnika.
Czy moze to miec zwiazek z zapchanym wydechem?
Co zrobić, żeby dojść do usterki, jak to sprawdzić i na co zwrócić uwagę.
P.S. Nowa kopułka i palec, nowe świece i przewody.
Z góry dziękuję za podpowiedź,
Marcin