Skrzynia biegów-VW Golf Mk3 VR6 2.8 AAA

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
WJ
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: śr sie 20, 2008 01:11
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Skrzynia biegów-VW Golf Mk3 VR6 2.8 AAA

Post autor: WJ » pn lis 02, 2009 23:39

Witam. Problem następujący. Przy ruszaniu i jeździe słychać zgrzyty dochodzące od lewej strony silnika (od strony kierowcy). Czasem głośne czasem przytłumione. Brzmi to jak by coś gdzieś sie poniewierało. Bardziej metaliczny odgłos. Reszta biegów wporządku cisza i spokój. Kiedys wsteczny padł. Przy wbijaniu wstecznego była jedynka, na warsztacie pokręcili i wsteczny wchodzi bez problemu. Kumpel powiedział że to prawdopodobne skrzynia. W sobote bedzie demontaż i ogledziny. Czy ktos ma jakies pomysły co to może byc? Każda pomoc mi sie przyda, bo o skrzyniach nie mam pojęcia.
Auto to Golf Mk3 VR6 2.8. Silnik AAA, skrzynia manualna. Przebieg ok 210 000km
Czekam na porady. Pozdrawiam!


VW GOLF Mk3 2.8 VR6 by WJ http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=185252

tiktaczek1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: pn lut 27, 2006 13:18
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Re: Skrzynia biegów-VW Golf Mk3 VR6 2.8 AAA

Post autor: tiktaczek1 » czw lis 05, 2009 15:01

WJ pisze:Witam. Problem następujący. Przy ruszaniu i jeździe słychać zgrzyty dochodzące od lewej strony silnika (od strony kierowcy). Czasem głośne czasem przytłumione. Brzmi to jak by coś gdzieś sie poniewierało. Bardziej metaliczny odgłos. Reszta biegów wporządku cisza i spokój. Kiedys wsteczny padł. Przy wbijaniu wstecznego była jedynka, na warsztacie pokręcili i wsteczny wchodzi bez problemu. Kumpel powiedział że to prawdopodobne skrzynia. W sobote bedzie demontaż i ogledziny. Czy ktos ma jakies pomysły co to może byc? Każda pomoc mi sie przyda, bo o skrzyniach nie mam pojęcia.
Auto to Golf Mk3 VR6 2.8. Silnik AAA, skrzynia manualna. Przebieg ok 210 000km
Czekam na porady. Pozdrawiam!
Witam zalecam jak najszybszy demontaz skrzyni a do czasu naprawy nie uzywac 1 biegu w przeciwnym razie mozesz porzegnac sie ze skrzynia a koszt nawej uzywanej nie jest mały.



Awatar użytkownika
WJ
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: śr sie 20, 2008 01:11
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: WJ » czw lis 05, 2009 16:38

tiktaczek1 pisze:Witam zalecam jak najszybszy demontaz skrzyni a do czasu naprawy nie uzywac 1 biegu w przeciwnym razie mozesz porzegnac sie ze skrzynia a koszt nawej uzywanej nie jest mały.
Tyle to ja sam wiem... A może jakis konkret?

Skrzynia zrzucona, troche to trwało, pare brzydkich słów poleciało ale sie udało. Skrzynia jedzie do speca, tak ze do paru dni powinno wszystko wyjść na jaw.

[ Dodano: 24 Lis 2009 17:03 ]
Jak sie okazało winowajcą jest spręzynka na choince w skrzyni biegów. Tryb pierwszego biegu w stanie idealnym ale do wymiany poszedł tryb z piatego biegu. Wymieniłem też łożysko oporowe,a skrzynia została wyregulowana i zalana nowym olejem Venol Gear GL-5 75W90. Jak narazie wszystko gra tak jak powinno, biegi wchodzą łagodnie i bez oporów. Mozna powiedziec że jak w nowym aucie Znowu chłopaki spisali sie na medal. Polecam ich: www.autoserwis.kw.pl
Ostatnio zmieniony wt lis 24, 2009 18:04 przez WJ, łącznie zmieniany 2 razy.


VW GOLF Mk3 2.8 VR6 by WJ http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=185252

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 315 gości