1.9 tdi chwila po odpaleniu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
plur
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: sob gru 25, 2004 16:59
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

1.9 tdi chwila po odpaleniu

Post autor: plur » ndz lis 20, 2005 18:51

Wiadomo jest zimno bo jest zima :) Ale mam pytanie. Czy wasze tdi pierwsze sekundy po odpaleniu zachowywują się dziwnie?
Ja mam tego typu sprawe- pierwsze 3-4 sekundy po odpaleniu silnik chodzi jak traktor, bardzo nie równo.
Co moze być przyczyną ??


mietek

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » ndz lis 20, 2005 19:05

Moze to byc np: padnieta swieca

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
plur
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: sob gru 25, 2004 16:59
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: plur » ndz lis 20, 2005 20:34

ok dzięki :)


mietek

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Mnie chyba czeka to samo

Post autor: Razal » ndz lis 20, 2005 20:45

czyli wymiana świeczek żarowych

patrzyłem na ceny i za NGK do TDI (1Z) trzeba dać ok.40zł/szt.

też mam przez pierwsze sekundy taką prace i dodatkowo dymi zaraz po odpaleniu przez pare sekund na taki biało-niebieskawy kolor (w lecie tego nie było wogóle !! - teraz jak rozgrzany też nie ma) więc chyba świeczki czas wymienić :hmm:

Wymieniał ktoś może w 1Z świeczki ?? Jakieś rady ?? Czy trudno ??

Pozdraiwiam


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » pn lis 21, 2005 10:51

u mnie to samo...tez sie zastanawiam w czym tkwi problem??


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Re: Mnie chyba czeka to samo

Post autor: Gitner » pn lis 21, 2005 10:56

Razal pisze:czyli wymiana świeczek żarowych

patrzyłem na ceny i za NGK do TDI (1Z) trzeba dać ok.40zł/szt.
Cena w miare. Kumpel do Vectry DTL placil 80 za sztuke :grin: Ja placilem za komplet 140zl.
też mam przez pierwsze sekundy taką prace i dodatkowo dymi zaraz po odpaleniu przez pare sekund na taki biało-niebieskawy kolor (w lecie tego nie było wogóle !! - teraz jak rozgrzany też nie ma) więc chyba świeczki czas wymienić :hmm:
Wymieniał ktoś może w 1Z świeczki ?? Jakieś rady ?? Czy trudno ??
Tak czas na swiece. Wymiana? Mi magik wymienial przy okazji "okresowego przegladu"

Pozdro
Gitner

[ Dodano: Pon Lis 21, 2005 10:00 am ]
ćwikła pisze:u mnie to samo...tez sie zastanawiam w czym tkwi problem??
Nad czym sie zastanawiac? Sprawdz swiece. Odlacz kleme + z aku i kabelkiem od + do swiecy. Zaiskrzy OK, nie zaiskrzy do wymiany.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » pn lis 21, 2005 11:09

heh to zaiskrzy czy nie zaiskrzy to nie w tych autkach kolego...takie sprawdzanie nic ci nie powie....w zafirze dtl tez wszystkie iskrzyły a autko zeby odpalic po nocy to było trzeba worek soli opieprzeyc......okazały sie swiece....z tego co kiedys gdzies czytałem to moga grzac np tylko góra a dół nie czy jakos tak..i tego nie sprzwdzisz jak nie wsadzisz nowych siwec....ale głowy nie dam sobie uciac


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn lis 21, 2005 11:14

ćwikła pisze:heh to zaiskrzy czy nie zaiskrzy to nie w tych autkach kolego...takie sprawdzanie nic ci nie powie....w zafirze dtl tez wszystkie iskrzyły a autko zeby odpalic po nocy to było trzeba worek soli opieprzeyc......okazały sie swiece....z tego co kiedys gdzies czytałem to moga grzac np tylko góra a dół nie czy jakos tak..i tego nie sprzwdzisz jak nie wsadzisz nowych siwec....ale głowy nie dam sobie uciac
Sie nie zgadzam. U mnie nie iskrzyly, u kumpla w DTL tez 2 nie iskrzyly, po wymianie kompletu wsio dziala.. U kumpla aby sie upewnic wymienilismy chwilowo tylko 2 nie iskrzace / padniete i wsio gralo.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » pn lis 21, 2005 11:25

ale sprawdzałes przed pierwszym odpaleniem rano...czy w ciagu dnia kiedy autko juz za dnia jezdziło???


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn lis 21, 2005 11:29

ćwikła pisze:ale sprawdzałes przed pierwszym odpaleniem rano...czy w ciagu dnia kiedy autko juz za dnia jezdziło???
Jesli to to do mnie to: dymil zawsze rano po nocce lub jak stal min. 10h.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: Razal » pn lis 21, 2005 11:36

Gitner pisze:
ćwikła pisze:ale sprawdzałes przed pierwszym odpaleniem rano...czy w ciagu dnia kiedy autko juz za dnia jezdziło???
Jesli to to do mnie to: dymil zawsze rano po nocce lub jak stal min. 10h.
Pozdro
Gitner
MAM IDENTYCZNIE GINTER - po 4-5 h nie kopci ale już po 10 puszcza batorego ;)

Dzisiaj zamawiam świeczki do mojego traktorka :)


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » pn lis 21, 2005 11:37

ale chodzi mi o siwece...kiedy je sprawdzałes..czy przed pierwszym porannym odpaleniem czy w ciagu dnia kiedy juzauto było odpalane


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: Razal » pn lis 21, 2005 11:40

ćwikła pisze:ale chodzi mi o siwece...kiedy je sprawdzałes..czy przed pierwszym porannym odpaleniem czy w ciagu dnia kiedy juzauto było odpalane
Ćwikła jak autko jeszcze ma temperaturkę to świeczki nie potrzebują grzania i nie ma dymu

a jak postoi i dobrze ostygnie to korzysta ze świeczek - jak któraś nie grzeje to są takie efekty :hmm:


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 289 gości