Strona 1 z 1

,,wariujące`` obroty

: ndz lis 01, 2009 15:28
autor: lukashek4
witam panowie
od jakiegoś czasu mój golfik III zaczął wariować na małych obrotach tzn chodzi o to że jak silnik chodzi na gazie to chwile pochodzi na małych obrotach a zaraz wchodzi na większe obroty i spowrotem wraca do małych obrotów. co może być tego przyczyną?

: ndz lis 01, 2009 15:41
autor: wolfzan
Jaki silnik?

: ndz lis 01, 2009 15:43
autor: lukashek4
1.4 b+lpg

[ Dodano: 01 Lis 2009 15:00 ]
słyszałem że to może być przepustnica i silniczek krokowy

: ndz lis 01, 2009 16:09
autor: GTI07
Miałem podobnie w MK21.6na wtrysku benzyny ale bez LPG.Obroty mi falowały z1tyś.na2tyś.i z powrotem.Pojechałem do mechanika i pierwsze co usłyszałem to że tankuję złej jakości paliwo.Zostawiłem go na parę dni w warsztacie i okazało się że przez to paliwo coś się stało z wtryskiem(nie pamiętam co to było ale kosztowało to ok450zł:( )i został przerobiony na gaźnik.Więc ja bym stawiał że coś jest z wtryskiem ale równie dobrze może to być też zapchany filtr gazu(podobne zjawisko miałem w polo86c ale tam był gaźnik i wymiana tego filtra pomogła)

: ndz lis 01, 2009 16:14
autor: lukashek4
kolego a nie orientujesz się ile to by mniej wiecej kosztowało? i czy samemu można wymienić ten filtr?

: ndz lis 01, 2009 16:25
autor: lukashek4
no właśnie u mnie jest jednopunktowy wtrysk. to daj znać jak coś jeszcze będziesz wiedział. dzięki

[ Dodano: 01 Lis 2009 21:00 ]
a powiedzcie mi czy samemu można wyczyścić przepustnicę i jeśli tak to jak to zrobić najlepiej?

: ndz lis 01, 2009 22:59
autor: GTI07
Wiesz co nic innego nie wpadło mi do głowy wiedz stawiam pierw na ten filtr,a ewentualnie później na mechanika(jak to nie pomoże).tak jak pisałem w moim wtrysku była taka mała dziwna część do wymiany i kosztował450zł.Wiedz ja wolałem go przerobić na gaźnik.

[ Dodano: 01 Lis 2009 22:00 ]
A propos jak długo masz ten podtlenek LPG zamontowany???

[ Dodano: 01 Lis 2009 22:01 ]
A i czy jak go przełączysz na benzynę to czy to samo się dzieje???

[ Dodano: 02 Lis 2009 17:32 ]
I jak wymieniłeś filtr gazu???

: pn lis 30, 2009 20:39
autor: lukashek4
okazało się że to podstawa kolektora ssącego. uszczelniacz na niej był już tak "wyrobiony" że wciągało powietrze z zewnątrz no i robiła się za dobra mieszanka paliwa i dlatego tak głupiał na małych obrotach i dużo palił zarówno benzyny jak i gazu!;) pozdrawiam wszystkich.

: wt gru 01, 2009 19:03
autor: GTI07
To jest ostatnia rzecz która bym podejrzewał.Bo jak Ja ją miałem wyrobiona to w ogóle nie trzymał obrotów i gasł.Pozdrawiam :grin: