Strona 1 z 1
kiepsko kreci a czasami nawet nie chce za krecic
: ndz lis 01, 2009 10:24
autor: ArturC
w moim mk2 20,16v syncro mam problem z zapalaniem jak i na zimnuym silniku i na cieplym to samo a mianowicie raz kreci szybko a czasami zachowuje sie jakgby sie zkontrowal czyli robi powolny obrot i stoi robie pare razy powrot kluczykiem i probuje go zapalic i zaktoras proba kreci dobrze i zapala. najgorzej jest jak zgasze cieplego i odczekam z 5min lub nie zawsze z rana na zimnym
rozrusznik druki to samo
akumulator to samo'
regulacje zaplonu to samo
: ndz lis 01, 2009 10:44
autor: miś fazi
tulejeczki w rozruszniku masz dobre ? najlepiej wyjąć rozrusznik i dokładnie sprawdzić , tulejki , szczotki
: ndz lis 01, 2009 10:45
autor: pawel szymczak
Te objawy które opisujesz to pasują własnie do rozrusznika, bendiks kreci, a łożysko na wirniku stawia opór, poprzez to ciezko mu zatrybić, ale z koro wymienialeś rozrusznik i dalej tak samo. Sprawdz ustawienie rozrządu, moze przezkoczył i kolo zamachowe ma wiekszy opór
hmmmmmm???????????????
kiepsko kreci a czasami nawet nie chce za krecic
: ndz lis 01, 2009 11:18
autor: ArturC
tulejki tez wymienine zarowno w rozruszniku jak i w skrzyni
rozrzad na kulkacz ok mam chec zajrzec pod pokrywe do walkow moze tam jest zle tylko nie mialby wtedy mocy ale kto wie ja go kupilem i moze ktos cos zje....
wczesniej mialem go zalozonego do poloneza i tez ciezej krecil ale nie blokowal nie bylo problemu z zapalaniem
: ndz lis 01, 2009 23:29
autor: Tomasz Bis
A może po prostu nie ma dobrego styku na kablach w oczku lub klemie . Spotkało mnie coś takiego , wymieniłem klemę i przelutowałem oczko , mi pomogło .
: pn lis 02, 2009 20:02
autor: makx
ja bym ci radzil z tym zapłonem jeszcze sprawdzic tez tak kiedys mialem po wymianie aparatu sam sobie ustawilem i niby mialo byc dobrze ape po sprawdzeniu lampa byla kiszka ,radze sprawdzic
: pn lis 02, 2009 20:13
autor: prezesik25
Tomasz Bis pisze:A może po prostu nie ma dobrego styku na kablach w oczku lub klemie . Spotkało mnie coś takiego , wymieniłem klemę i przelutowałem oczko , mi pomogło .
radziłbym założyć dodatkową masę w postaci miedzianej plecionki podłączonej od karoserii do silnika.
: pn lis 02, 2009 21:45
autor: Tomasz Bis
prezesso pisze:radziłbym założyć dodatkową masę w postaci miedzianej plecionki podłączonej od karoserii do silnika
Ostatnio jak szukałem 1go volta który nie dochodził do aku , to go tam znalazłem