Strona 1 z 1

Znika woda + spadają obroty

: sob paź 31, 2009 23:34
autor: energy15_LDZ
Witam użytkowników :bigok: Mam taki o to problem, a nawet dwa... :grrr:

Autko to Golf II 1.3 NZ + LPG

1. Muszę ciągle dolewać wody do układu chłodzącego. Co naleje pod max to szybko znika i muszę znów dolewać... :grrr: Dodam, że pod autem nie ma żadnej plamy, ani nie widać wycieku...

2. Gdy jadę na benzynie co każde światła obroty spadają do około 800 potem na 600, a chwile potem auto gaśnie... ;/



1. Filmik pokazujący odpalanie auta (Chodzi tylko na benzynie)

http://www.youtube.com/watch?v=E5-yP8ZlrYY

2. Ten zaś pokazuje już gdy przejechał około 1 km i zatrzymałem się na poboczu tak jak przed światłami na benzynie... W 1:10 załączyłem gaz i było okey :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=dIE23Su0ECU

: ndz lis 01, 2009 01:37
autor: kurczepieczone
A czy sprawdzałeś czy nie ma ewentualnych wycieków na włączonym silniku czy wyłączonym?

: ndz lis 01, 2009 10:11
autor: guti
energy15_LDZ pisze:. Muszę ciągle dolewać wody do układu chłodzącego. Co naleje pod max to szybko znika i muszę znów dolewać... :grrr: Dodam, że pod autem nie ma żadnej plamy, ani nie widać wycieku...
a nie kopci Ci z rury na biało ? tak bardzo biało ??:) podejrzwałbym uszczelke pod głowicą , zobacz czy Ci oleju nie przybywa, ale to tez nie zaden wyznacznik, czasem płyn leci w cylinder od razu.

a co do obrotów, to skoro to si pojawia tylko na benzynie , to nalezałoby szukac winy w tym zasilaniu, ty masz wilopunktowy wtrysk, moze jakis sie zapiekł ? czujniki sprawne ? podcisnienia ok? no ciezko cos szuakc nie widząc auta i nie za bardzo znając silnik, moze ktos Ci podpowie , kto ma NZta, w kazdym badz razie sprawdz ta uszczelke pod głowicą :) jezeli Ci płyn nie ucieka, nie masz nieszczelnosci itd

: ndz lis 01, 2009 11:08
autor: energy15_LDZ
kurczepieczone pisze:A czy sprawdzałeś czy nie ma ewentualnych wycieków na włączonym silniku czy wyłączonym?
Wydaje mi się, że wycieków nie ma... Gdy auto zostawiam pod blokiem to pod nim suchutko...

[ Dodano: 01 Lis 2009 10:10 ]
guti pisze:a nie kopci Ci z rury na biało ? tak bardzo biało ??:) podejrzwałbym uszczelke pod głowicą , zobacz czy Ci oleju nie przybywa, ale to tez nie zaden wyznacznik, czasem płyn leci w cylinder od razu.

a co do obrotów, to skoro to si pojawia tylko na benzynie , to nalezałoby szukac winy w tym zasilaniu, ty masz wilopunktowy wtrysk, moze jakis sie zapiekł ? czujniki sprawne ? podcisnienia ok? no ciezko cos szuakc nie widząc auta i nie za bardzo znając silnik, moze ktos Ci podpowie , kto ma NZta, w kazdym badz razie sprawdz ta uszczelke pod głowicą :) jezeli Ci płyn nie ucieka, nie masz nieszczelnosci itd
Nooo kopci na biało :P Ale to nie jest wina gazu... ?

Tak to jest wielopunktowy... Przy włączonym silniku sprawdzałem i rury twarde więc ciśnienie jest :P

: ndz lis 01, 2009 11:15
autor: guti
energy15_LDZ pisze:Nooo kopci na biało :P Ale to nie jest wina gazu... ?
po częsci tak, ale jak juz naprawde na biało kopci , tak ze swiata nie widac to mozsz podejrzewac uszczelke :)
a mozesz jeszcze przyłozyc ręke do rury , to co Ci sie skropli powąchaj , mozesz tez dotknąc jezykiem :) jak poczujesz słodkie, to juz wiesz o co chodzi :)

co do wezy to one maja byc pod cisnieniem, ale da sie je ręka ugiąc , natomiast jak one robia sie bardzo twarde to tez oznaka uszczelki wywalonej.

: ndz lis 01, 2009 11:21
autor: energy15_LDZ
po częsci tak, ale jak juz naprawde na biało kopci , tak ze swiata nie widac to mozsz podejrzewac uszczelke :)
a mozesz jeszcze przyłozyc ręke do rury , to co Ci sie skropli powąchaj , mozesz tez dotknąc jezykiem :) jak poczujesz słodkie, to juz wiesz o co chodzi :)

co do wezy to one maja byc pod cisnieniem, ale da sie je ręka ugiąc , natomiast jak one robia sie bardzo twarde to tez oznaka uszczelki wywalonej.
hmmm a przez uszczelkę może uciekać mi woda... ??

: ndz lis 01, 2009 11:22
autor: guti
energy15_LDZ pisze:hmmm a przez uszczelkę może uciekać mi woda... ??
która ? pod głowica ? jak nie masz wycieków na zewnatrz to masz do wewnatrz, a to znaczy ze zacierasz silnik na któryms cyliondrze :)

: ndz lis 01, 2009 11:34
autor: energy15_LDZ
guti pisze:która ? pod głowica ? jak nie masz wycieków na zewnatrz to masz do wewnatrz, a to znaczy ze zacierasz silnik na któryms cyliondrze :)
hmmm tego nie wiem czy tam mam przeciek ^ ^ A jak to sprawdzić ?

Z widocznych to ta pod pokrywą zaworów jest do wymiany :D

Obrazek

: ndz lis 01, 2009 11:43
autor: guti
energy15_LDZ pisze:Z widocznych to ta pod pokrywą zaworów jest do wymiany :D
sory, ale jest niedziela , ja w niedziele nie mam rentgena...

jdz do mechanika, bo widze ty nie znasz sie kompletnie na mechanice, skoro ty mi pokazujesz uszczelke pod deklem jako winna ucieczki płynu. Cokolwiek by Ci tutaj ludzie napisali to i tak sam tego nie zrobisz...