problem z podłączeniem sterownika centralnego zamka

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Marciano8719fe
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: sob lip 25, 2009 18:05
Lokalizacja: WZU

problem z podłączeniem sterownika centralnego zamka

Post autor: Marciano8719fe » sob paź 31, 2009 23:29

Witam mam problem z podłączeniem nowego sterownika na pilota marki Stig 61.Posiadam centralny zamek ale zamykany tylko z kluczyka.I teraz moje pytanie jak mam go podłączyć żeby wszystko grało ?? :crazy: Dodam że centralny jest sterowany sterownikiem St-131 http://www.testronik.com/ST/ST-131/in-st131.pdf tu jest jego podłączenie
Ostatnio zmieniony sob paź 31, 2009 23:35 przez Marciano8719fe, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » sob paź 31, 2009 23:35

tylko najpierw popatrz w instrukcje montażu , czy sterowanie wychodzące z tego sterownika jest to plus - minus , czy może jest możliwość ustawienia impulsu plusowego lub minusowego



Awatar użytkownika
Mavrick
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2064
Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Mavrick » sob paź 31, 2009 23:35

Najpierw musisz zobaczyc jakimi impulsami dysponuje sterownik. Jezeli + to jestesmy w domu jezeli - to musisz zastosowac przekaznik. Najprosciej: mozesz podpiac sie pod szary i zielony kabelek w slupku. Tylko teraz nie pamietam ktory zamyka a ktory otwiera ale chyba szary zamyka a zielony otwiera...pewny jestem na 90%. Poszukaj na forum gdzies byl opis jaki kabel co robi;p



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » sob paź 31, 2009 23:37

jak będzie , to zawsze sobie zmieni , są tylko dwie możliwości :bajer:

[ Dodano: 31 Paź 2009 22:40 ]
na schemacie nie ma podane , jakim impulsem steruje , albo ja nie widzę
Ostatnio zmieniony sob paź 31, 2009 23:40 przez miś fazi, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Marciano8719fe
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: sob lip 25, 2009 18:05
Lokalizacja: WZU

Post autor: Marciano8719fe » sob paź 31, 2009 23:41

Mavrick pisze:Najpierw musisz zobaczyc jakimi impulsami dysponuje sterownik. Jezeli + to jestesmy w domu jezeli - to musisz zastosowac przekaznik. Najprosciej: mozesz podpiac sie pod szary i zielony kabelek w slupku. Tylko teraz nie pamietam ktory zamyka a ktory otwiera ale chyba szary zamyka a zielony otwiera...pewny jestem na 90%. Poszukaj na forum gdzies byl opis jaki kabel co robi;p
\
\
Mam centralny z którego od kierowcy wychodzą 4 kable a w pozostałych już tylko po dwa



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » sob paź 31, 2009 23:43

Ty masz centralny , oryginalny pneumatyk , czy dorabiany elektryczny



Awatar użytkownika
Marciano8719fe
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: sob lip 25, 2009 18:05
Lokalizacja: WZU

Post autor: Marciano8719fe » sob paź 31, 2009 23:44

miś fazi pisze:jak będzie , to zawsze sobie zmieni , są tylko dwie możliwości :bajer:

[ Dodano: 31 Paź 2009 22:40 ]
na schemacie nie ma podane , jakim impulsem steruje , albo ja nie widzę
\
\
schemat co jest podany na tej stronie to do tego starego sterownika a do nowego mam tylko bym musiał fotki zrobić są 4 kombinacje



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » sob paź 31, 2009 23:46

kombinacje są dwie , zamykanie , otwieranie , jak masz dorabiany central , to od siłownika MASTER powinno wychodzić 5 kabli



Awatar użytkownika
Marciano8719fe
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: sob lip 25, 2009 18:05
Lokalizacja: WZU

Post autor: Marciano8719fe » sob paź 31, 2009 23:47

miś fazi pisze:Ty masz centralny , oryginalny pneumatyk , czy dorabiany elektryczny
własnie tego nie wiem jak można sprawdzić czy to jest pneumatyk czy elektryk ?? jeżeli coś to da to powiem tak po przekręceniu kluczyka wszystkie rygle się chowają na raz ;)



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » sob paź 31, 2009 23:49

na tym polega centralny :bigok: jak masz kable koloru niebieski - zielony - czarny - biały - brązowy , od drzwi kierowcy , to dorabiany



Awatar użytkownika
Marciano8719fe
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: sob lip 25, 2009 18:05
Lokalizacja: WZU

Post autor: Marciano8719fe » sob paź 31, 2009 23:49

miś fazi pisze:kombinacje są dwie , zamykanie , otwieranie , jak masz dorabiany central , to od siłownika MASTER powinno wychodzić 5 kabli
\
Czyli od kierowcy tak naliczyłem 4 kable z drzwi wychodzą czerwony niebieski i dwa czarne ;p



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob paź 31, 2009 23:52

Marciano8719fe, z tych 4 kominacji wybierz tą do sterowania zamkiem elektrycznym i po sprawie.
Pozostałe układy to
sterowanie plusem (używa się w orygonalnym pneumatycznym zamku w golfie III), sterowanie minusem (nie do golfa)
oraz sterowanie zamkiem pneumatycznym (można użyć do oryginała pneymatyka ale raczej się tego nie robi)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Marciano8719fe
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: sob lip 25, 2009 18:05
Lokalizacja: WZU

Post autor: Marciano8719fe » sob paź 31, 2009 23:53

miś fazi pisze:na tym polega centralny :bigok: jak masz kable koloru niebieski - zielony - czarny - biały - brązowy , od drzwi kierowcy , to dorabiany
\\
Hm te co wymieniłes to idą o sterownika tego centrala czy one też bedą szły w drzwiach??



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob paź 31, 2009 23:53

a czemu są tylko 4 kable nie wiem, na ogół jest 5 z tego dwa do silniczka i 3 do włącznika. W razie czego niema problemu, siłownik dokupisz za parę zeta


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 467 gości