Strona 1 z 1

gluche stuki z zawieszenia na nierownosciach

: sob paź 31, 2009 09:55
autor: esio10
witam , w swojej jecie 1.8 GX rocznik 87 wersja US ostatnio na wszelakich nierownosciach slychac takie gluche stuki , poczatkowo myslalem ze to z zawieszenia, wkoncu nie dawalo mi to spokoju i pojechalem na stacje diagnostyczna, przeczepali my auto z diagnosta, ale nic nie bylo widac aby z zawieszenia to pochodzilo czy jakis luzow na wachaczu czy galkach , czy stabilizatorze , wiec moze koledzy poradza gdzie jeszcze nalezy szukac przyczyny ?

: sob paź 31, 2009 10:18
autor: Fahoo
poluzowane sanki pod silnikiem...czasami urywaja sie tam sruby-moj były kolega tak m iał tez mkII 1.8GT silnik gx

: sob paź 31, 2009 10:25
autor: adikus7
Witam. Maglownica bądź drążek kierowniczy,ciężko jest tam zobaczyć luz z powodu osłony. Może być tam nie wielki luz a niesie się stukanie po budzie że oszaleć można.

: sob gru 05, 2009 17:31
autor: esio10
adikus7 pisze:Witam. Maglownica bądź drążek kierowniczy,ciężko jest tam zobaczyć luz z powodu osłony. Może być tam nie wielki luz a niesie się stukanie po budzie że oszaleć można.
Witam kolegów , po mozolnych probach i szarpaniach wkoncu doszedlem co mi trzaska( dzwoni) telepie na nierownosciach z przodu auta - okazalo sie ze w zacisku hamulcowym , ktory jest przykrecony 2 srubami imbusowymi jest taka plasticowa tulejka wewnatrz tulejki gumowej , ktore są wciśniete w zacisk hamulca i w ten zestaw ( silent bolck) tak jakby jest dopiero przykrecana sruba ( sruby ) imbusowe i nie posiadam tego plasticu bo sie wykruszyl albo zniszczyl i to jest powod ze mi dziwne dzwieki dochodza od spodu auta - idzie te teflonowe przypuszczam tulejki zakupic ? czy trzeba raczej calego zacisku szukac ?\ i to dzwonienie to jest na 100 % wina braku trych tulejek gdyz na kanale jak bylem i reka szarpalem prawy zacisk to cos dzwonilo ( uderzenia klocka o tarcze) w lewym bylo cicho , z kolei podczas jazdy na nierownosciach jak dzwonilo , to delikatnie przycislem hamulec- to bya cisza

: pn gru 07, 2009 15:41
autor: skate18x
esio10, musisz kupic zestaw naprawczy do zacisków.to jest inaczej reparaturka gumowa z metalowa tuleja ja niedawno to wymienialem.w tych zestawach juz nie ma tej plastikowej(ebonit) jest sama gumka i tuleja. do tego kup sobie jeszcze specjalny smar grafitowy lub żel do zacisków za komplet prawe lewe powinienes zaplacic jakies 70-80 zł jak nie lepiej.musisz dobrze poszukac.w jednym sklepie mi powiedzieli 60 zł za strone :o ale poszukalem i znalazlem na prawa i lewa za 70 komplet :bigok: i to wlasnie bija ci klocki o tarcze bo zacisk ma luz

: pn gru 07, 2009 15:53
autor: rozi111
kolega skate18x ma w 100% racje dokladnie musisz kupic zestaw naprawczy prowadzenia zacisku hamulcowego lub jeszcze prowadzenie klocka jest wyrobione lata góra dól. wystarczy od dołu pod klocek podłożyc blaszke aby nie miał luzu i problem z glowy