Jak rozpoznać silniki RP i AAM??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jak rozpoznać silniki RP i AAM??
Witam.
Chce wymienić silnik w swoim golfie 2 i znalazłem odpowiedni silnik od Passata 92r. na monojetronicu tylko niewiem czy to jest wersja 90 KM czy 75 KM bo słyszałem że takowe też montowali.Więc jak po numerze silnika??czy jak??
Chce wymienić silnik w swoim golfie 2 i znalazłem odpowiedni silnik od Passata 92r. na monojetronicu tylko niewiem czy to jest wersja 90 KM czy 75 KM bo słyszałem że takowe też montowali.Więc jak po numerze silnika??czy jak??
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=182571 fotki silników z MK II, tu znajdziesz RP
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=182296 to samo dla MK III, tu będzie AAM
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=182296 to samo dla MK III, tu będzie AAM
no jestem na tyle pewien że tak mam wpisane w książce pojazdu czy tam karcie pojazdu i jest to jednopunkt... wygląda zupełnie tak jak RP ale faktycznie nie ma tego podciśnienia w aparacie ale jest jeszcze jedna różnica... w rpku na tych zdjęciach widać odmę z tym kominkiem, a ja nie mam tej odmy mam tylko z węży taki trójnik jak w tym ABS i AAM, jeden idzie na pokrywę, drugi w dolot a trzeci schodzi gdzieś z tyłu silnika...
jestem zaskoczony i sam się zastanawiam co tam w końcu siedzi.,..
jestem zaskoczony i sam się zastanawiam co tam w końcu siedzi.,..
Ostatnio zmieniony pt paź 30, 2009 18:50 przez -=ren=-, łącznie zmieniany 1 raz.
http://moto.allegro.pl/item793532537_vw ... ilnik.html
Jest to silnik z tej aukcji wygląda mi na RP
a tak poza tematem podejdzie mi tam gaźnik z silnika GU??
Jest to silnik z tej aukcji wygląda mi na RP
a tak poza tematem podejdzie mi tam gaźnik z silnika GU??
Ostatnio zmieniony pt paź 30, 2009 19:21 przez roquo, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
- z tą odmą to nie patrz - u kumpla w RP też jest taka odma, jak u ciebie. Ten trzeci przewód idzie do zaślepki z przodu bloku silnika - tam, gdzie w gaźnikowcach jest pompka paliwa.-=ren=- pisze:o jestem na tyle pewien że tak mam wpisane w książce pojazdu czy tam karcie pojazdu i jest to jednopunkt... wygląda zupełnie tak jak RP ale faktycznie nie ma tego podciśnienia w aparacie ale jest jeszcze jedna różnica... w rpku na tych zdjęciach widać odmę z tym kominkiem, a ja nie mam tej odmy mam tylko z węży taki trójnik jak w tym ABS i AAM, jeden idzie na pokrywę, drugi w dolot a trzeci schodzi gdzieś z tyłu silnika...
jestem zaskoczony i sam się zastanawiam co tam w końcu siedzi.,..
Przyjrzyj się wtryskowi - stojąc przed silnikiem, to po prawej stronie do wtrysku powinien dochodzić przewód zakończony wtyczką na dwa piny. Wetknięty jest on w elektrozawór sterujący podciśnieniem idącym do aparatu zapłonowego - masz ten elektrozawór, czy nie? Bo skoro w mkIII nie było podciśnienia w aparacie to rozumiem, że tego zaworka też tam nie ma.
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
w B3 ni było ABSa z tego co kojarzekawowy19 pisze:-=ren=-, jestes pewien ze RP??? Rp mial sterowany kat wyprzedzenia wlasnie podcisnieniem a ABS i AAM juz elektronicznie wiec moze masz np. ABS a nie wiesz
a kolejna sprawa, to kumpel mial w b3 wlasnie RPka
a nie prosciej spojrzec na kompa ??:) po numerach idzei poznac czy to monotronioc , czy monojetronic moze nawet jest napisane na kompie
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 342 gości