Strona 1 z 1

kapiący płyn chłodniczy

: pt paź 30, 2009 16:19
autor: Drozu
Witam.
Miałem ostatnio bardzo nieprzyjemną sytuację, mianowicie podczas jazdy zatarła mi się pompa wspomagania, co spowodowało zjaranie i zerwanie paska, który to napędza również pompe wody no i wzrost temperatury co spowodowało wywalenie całego płynu chłodniczego w układzie. Samochód na lawecie trafił do najbliższego mechanika, gdzie na szczęście wymienili mi pompe wspomagania na nową, założyli nowy pasek, wlali płyny i autem wróciłem do domu ponad 100km jednak dzisiaj widzę, że płyn kapie w miejscu pokazanym na zdjęciu... czy tutaj w tym miejscu jest tylko jakaś uszczelka i płyn w tamtym miejscu to norma czy też nie powinno go tam w ogóle być a więc poszło jeszcze coś wewnątrz ? :/
Silnik nie chodził długo bez płynu... od razu po wzroście temp został zgaszony...

Obrazek

: pt paź 30, 2009 16:45
autor: miś fazi
zobacz sobie czy nie zlewa Ci się gdzieś z góry , połączenie węży nagrzewnicy z przewodem metalowym , albo coś podobnego

: pt paź 30, 2009 16:46
autor: Marioo
Ja tu widzę skrzynię biegów! Więc jeżeli stad kapie, to może uszczelka pod głowicą bokiem wylewa, tam nie ma skąd kapać, od góry nic nie widzisz?

: pt paź 30, 2009 16:56
autor: Drozu
Chyba to bedzie jednak uszczelka pod głowicą z prawej strony :/ silnik zdązył już cały wyschnąć od wywalonego płynu a z prawej strony nadal jest wilgotny na łączeniu głowicy... no i całe połączenie skrzyni z silnikiem do okoła też jest wilgotne i czuć na nim płyn :/
I wszystko przez jedną głupią pompe wspomagania :/