zasilanie mojego MH
: czw paź 29, 2009 22:31
witam !!
Mój golfik (MH) dawnie nie palił benzynki ponieważ miał nieszczelność na membrance pompki przyspieszacza przy gaźniku pierburg 2 E
Po wymianie nie chce palić na benzynce!! Tylko na ssaniu chodzi.
Na wolnych obrotach sie dusi!!
co pierwsze sprawdzić??
Regulacja gaźnika pierburg 2 E
mechanicy sprawdzeni w okolicy bydgoszczy??
od 70 tyś km olej wymieniany co 8 tyś km (15W40 mineralny lotos)
świece ngk PGR6D obecnie 5 tyś km
Filtr powietrza stożek
Filtr oleju Filtron 525p (co wymiane nowy)
Przebieg nieznany!! kupiłem auto z licznikiem od diesela!! 220 tyś+ 50 tyś mojego przebiegu na nowym liczniku
USTERKI:
Pompa wodna + rozrząd 35 tyś temu
podciśnieniowy przyspieszacz zapłonu 20 tyś temu (kupiłem oryginał marki Bosch)
uszczelka pod głowicą + pompa wodna (polskie podróbki chyba) 3tyś temu + nowy pasek rozrządu (prewencyjnie)
Membrana pompki przyspieszacza (Gaźnik)
I nie pali na benzynce!!
POMOCY!!
Mój golfik (MH) dawnie nie palił benzynki ponieważ miał nieszczelność na membrance pompki przyspieszacza przy gaźniku pierburg 2 E
Po wymianie nie chce palić na benzynce!! Tylko na ssaniu chodzi.
Na wolnych obrotach sie dusi!!
co pierwsze sprawdzić??
Regulacja gaźnika pierburg 2 E
mechanicy sprawdzeni w okolicy bydgoszczy??
od 70 tyś km olej wymieniany co 8 tyś km (15W40 mineralny lotos)
świece ngk PGR6D obecnie 5 tyś km
Filtr powietrza stożek
Filtr oleju Filtron 525p (co wymiane nowy)
Przebieg nieznany!! kupiłem auto z licznikiem od diesela!! 220 tyś+ 50 tyś mojego przebiegu na nowym liczniku
USTERKI:
Pompa wodna + rozrząd 35 tyś temu
podciśnieniowy przyspieszacz zapłonu 20 tyś temu (kupiłem oryginał marki Bosch)
uszczelka pod głowicą + pompa wodna (polskie podróbki chyba) 3tyś temu + nowy pasek rozrządu (prewencyjnie)
Membrana pompki przyspieszacza (Gaźnik)
I nie pali na benzynce!!
POMOCY!!