Strona 1 z 1

4 gazniki poziome+ turbo

: śr paź 28, 2009 18:20
autor: sieski
witam :bigok: mam zamiar zalozyc 4 gaznixy do swojego vw ale to dopiero na wiosne :/ gdysz autko wedruje do blachaza a silniczek zostaeje na stole i mam pewien problem bende zakladal glowice od 16v jak narazie mam 8v na bloku od pl i cz te gazniki ucigna mi turbo bo fajnie by bylo takie cos zrobic :P :satan: szatanski plan ale czy one uciagna mi turbo ???????? bo jesli tak to montuje to a jesli nie to bende zmuszony zalozyc wtrysk...?????????????????????????????????????????????????????? da rade ?????? :food: :hehe:

: śr paź 28, 2009 18:54
autor: marcin 78
Ooooo to będzie dopiero FIsiowóz życze powodzonka :bigok:

: śr paź 28, 2009 19:30
autor: KLASSIK
ciezki temat
kiedys renault zbudowalo silnik na dwoch gaznikach plus turbo

: śr paź 28, 2009 19:42
autor: qbanczyk691
Pomyślałeś o tym, że gaźniki nie są idealnie szczelne i żeby móc w nie dmuchnąć trzeba by zamknąć każdy w szczelnej puszce? Ewentualnie gaźnik nadciśnieniowy znaleźć.
Jak coś pomyliłem to mnie poprawcie.

: śr paź 28, 2009 20:20
autor: -=ren=-
może lepiej puknąć do działu speed... tam są zawodowcy od spraw turbo i tez zawodowcy od gaźników... kilka projektów było z gaźnikami, ale z turbem jeszcze nie widziałem. polecam tamten dział i grzebankę w googlach na domenach de i troszkę u meksykanów... na youtube jest dużo video na temat gaźnikowych turbo.

: śr paź 28, 2009 21:34
autor: sieski
no jakos sie da to wiem i chodzi ci o gaznik podcisnieniowy ;p i zalezy czy bedzie przed czy za gaznikiem turbinka ;p woole za i bende to gazniki od motoru skoro w motor wkladaja turbo to dlaczego niemozna by do auta na 4 gaznikach ... jeszcze do chodzi strojenie ale to mnie narazie nie interesuje jak narazie .... :smoke: rozchodzi sie jak to zrobic dokladnie aby trybilo... :food:

: śr paź 28, 2009 23:54
autor: spawacz
Silnik rozdarty jak to zrobisz, a zapewnie nie zrobisz, gaznix z moto nie bedzie, tylko i wylacznie stare gazniki z amerykancow ktore byly doladowane kompresorami i to ma szanse zadzialac, tylko jak reszta silnika , odprezenia/korby/wal/chlodnica oleju/metalowa uszczelka pod lowa, inne tloki bo 16V na podebrania zaworowe a 8V nie. Gazniki nadcisnieiowe tylko i wylacznie, a i co jeszcze duzo a nawey bardzo duzo kasy na too. Za duzo ogladales "Hayabuza turbo" tylko ze ona jest na wtrysku...

: czw paź 29, 2009 00:56
autor: sieski
http://img294.imageshack.us/i/19vdca3.jpg/ :grin: :hehe: dlatego pytam czy jest mozliwosc a wiem ze jest tylko jak to by sie sprawdzalo a jesli ci chodzi o kompresor to niemam problemow z nim ...;p a ja ja niechce tego wole T wiec pozostaje mi zakladac wtryski ..;p
:okej:

: czw paź 29, 2009 08:23
autor: -=ren=-
no skoro już wchodzą tutaj kwestie finansowe to na pewno to nie jest dobry pomysł... ja jednak jestem zwolennikiem nowszych technologii...

zależy co kolega sieski chce osiągnąc, ja bym postawił na sprawdzony silnik mocniejszy... albo ABF albo KR z digi i wtedy jest możliwośc kontroli nad tym nawet z turbem... Osobiście jeśli miałbym przerabiać jakiś motorek i tak wymieniać w nim wszystko zostawiając tylko blok silnika, to wolałbym fabryczne sprawdzone rozwiązanie... pomyśleć tez trzeba o częściach zamiennych ich dostępności i cenach. potrzebujesz 4 gaźniki których koszt będzie dosyć duży, do tego turbo, dorobiony dolot i wydech, uspawany kolektor i airbox... to już nawet VR6 da się w tych pieniądzach mieć. Wiem że to nie jest to samo, ale efekt będzie lepiej niż dobry....