4 gazniki poziome+ turbo

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

sieski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 253
Rejestracja: pn cze 23, 2008 10:42
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

4 gazniki poziome+ turbo

Post autor: sieski » śr paź 28, 2009 18:20

witam :bigok: mam zamiar zalozyc 4 gaznixy do swojego vw ale to dopiero na wiosne :/ gdysz autko wedruje do blachaza a silniczek zostaeje na stole i mam pewien problem bende zakladal glowice od 16v jak narazie mam 8v na bloku od pl i cz te gazniki ucigna mi turbo bo fajnie by bylo takie cos zrobic :P :satan: szatanski plan ale czy one uciagna mi turbo ???????? bo jesli tak to montuje to a jesli nie to bende zmuszony zalozyc wtrysk...?????????????????????????????????????????????????????? da rade ?????? :food: :hehe:
Ostatnio zmieniony śr paź 28, 2009 18:40 przez sieski, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
marcin 78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: wt lut 10, 2009 20:13
Lokalizacja: EL

Post autor: marcin 78 » śr paź 28, 2009 18:54

Ooooo to będzie dopiero FIsiowóz życze powodzonka :bigok:


Był MK2 GT RP swap 16V PL jest VA GT a w tyrce T5 AXB

Awatar użytkownika
KLASSIK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: czw mar 30, 2006 13:55
Lokalizacja: Józefów

Post autor: KLASSIK » śr paź 28, 2009 19:30

ciezki temat
kiedys renault zbudowalo silnik na dwoch gaznikach plus turbo


www.cultstyle.pl

qbanczyk691
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: wt wrz 22, 2009 22:12
Lokalizacja: Grójec

Post autor: qbanczyk691 » śr paź 28, 2009 19:42

Pomyślałeś o tym, że gaźniki nie są idealnie szczelne i żeby móc w nie dmuchnąć trzeba by zamknąć każdy w szczelnej puszce? Ewentualnie gaźnik nadciśnieniowy znaleźć.
Jak coś pomyliłem to mnie poprawcie.



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » śr paź 28, 2009 20:20

może lepiej puknąć do działu speed... tam są zawodowcy od spraw turbo i tez zawodowcy od gaźników... kilka projektów było z gaźnikami, ale z turbem jeszcze nie widziałem. polecam tamten dział i grzebankę w googlach na domenach de i troszkę u meksykanów... na youtube jest dużo video na temat gaźnikowych turbo.


vwlifestyle.pl
Obrazek

sieski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 253
Rejestracja: pn cze 23, 2008 10:42
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: sieski » śr paź 28, 2009 21:34

no jakos sie da to wiem i chodzi ci o gaznik podcisnieniowy ;p i zalezy czy bedzie przed czy za gaznikiem turbinka ;p woole za i bende to gazniki od motoru skoro w motor wkladaja turbo to dlaczego niemozna by do auta na 4 gaznikach ... jeszcze do chodzi strojenie ale to mnie narazie nie interesuje jak narazie .... :smoke: rozchodzi sie jak to zrobic dokladnie aby trybilo... :food:



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » śr paź 28, 2009 23:54

Silnik rozdarty jak to zrobisz, a zapewnie nie zrobisz, gaznix z moto nie bedzie, tylko i wylacznie stare gazniki z amerykancow ktore byly doladowane kompresorami i to ma szanse zadzialac, tylko jak reszta silnika , odprezenia/korby/wal/chlodnica oleju/metalowa uszczelka pod lowa, inne tloki bo 16V na podebrania zaworowe a 8V nie. Gazniki nadcisnieiowe tylko i wylacznie, a i co jeszcze duzo a nawey bardzo duzo kasy na too. Za duzo ogladales "Hayabuza turbo" tylko ze ona jest na wtrysku...
Ostatnio zmieniony śr paź 28, 2009 23:55 przez spawacz, łącznie zmieniany 1 raz.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

sieski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 253
Rejestracja: pn cze 23, 2008 10:42
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: sieski » czw paź 29, 2009 00:56

http://img294.imageshack.us/i/19vdca3.jpg/ :grin: :hehe: dlatego pytam czy jest mozliwosc a wiem ze jest tylko jak to by sie sprawdzalo a jesli ci chodzi o kompresor to niemam problemow z nim ...;p a ja ja niechce tego wole T wiec pozostaje mi zakladac wtryski ..;p
:okej:



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » czw paź 29, 2009 08:23

no skoro już wchodzą tutaj kwestie finansowe to na pewno to nie jest dobry pomysł... ja jednak jestem zwolennikiem nowszych technologii...

zależy co kolega sieski chce osiągnąc, ja bym postawił na sprawdzony silnik mocniejszy... albo ABF albo KR z digi i wtedy jest możliwośc kontroli nad tym nawet z turbem... Osobiście jeśli miałbym przerabiać jakiś motorek i tak wymieniać w nim wszystko zostawiając tylko blok silnika, to wolałbym fabryczne sprawdzone rozwiązanie... pomyśleć tez trzeba o częściach zamiennych ich dostępności i cenach. potrzebujesz 4 gaźniki których koszt będzie dosyć duży, do tego turbo, dorobiony dolot i wydech, uspawany kolektor i airbox... to już nawet VR6 da się w tych pieniądzach mieć. Wiem że to nie jest to samo, ale efekt będzie lepiej niż dobry....


vwlifestyle.pl
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 381 gości