Strona 1 z 1

Wariujące zegary

: sob lis 19, 2005 04:01
autor: look4me
Jeśli przekręce kluczyć znikają mi wskania obu zegarów MFA oraz wskazówki prędkościomierza, obrotomierza, ilość benzyny, temp. wody chłodzącej (czyli całe zegary) - podświetlenie jest nadal tylko znikają cyferki i wskazówki. Jeśli włącze ręczny to pojawiają się ponownie. Z tego wynika że brakuje masy.....


Gdzie tego szukać ?

: sob lis 19, 2005 09:12
autor: Tomasz Żaguń
Oczywiście przy silniku zawsze tam gdzie było ostatnio robione.Musisz sprawdzać po kablach po kolei aż coś znajdziesz a jak nie to elektryk.

: sob lis 19, 2005 20:17
autor: rsah8
witam!
mialem podobny problem, tylko ze w moim przypadku "wariowaly" wskazowki doslownie, zwlaszcza od predkosciomierza, wahala sie w szybkim tempie od 20-tki do konca skali, i na wyswietlaczu komputera pokazywala sie raz temp zewnetrzna, raz spalanie, raz zegar, itd.
Pomoglo przeczyszczenie styku masy pod stojakiem akumulatora, przeszlo jak reka odjal ...
powodzenia

: sob lis 19, 2005 20:50
autor: look4me
Podłączyłem bezpośrednio minus z akuma do silnika i do karoserii i nie pomogło więc to nie minus z akuma....

Gdzie się jeszcze podłączone kable do silnika (w jakich miejscach) ?

Ja znalazłem tylko w prawym środkowym rogu (z przodu) 2 kable i idą one do takiej okrągłej złączki.

Zwarłem na stałe przycisk z ręcznego i teraz mam wszystko tyle że nadal wskazania komputera są przekłamane wskazówka temp. wody jest na polu czerownym jak sie silnik nagrzeje a temp. oleju pokazuje 120 stopni... i pyka mi co chwile jak jade jakiś przekaźnik (jest on chyba od pompy wtryskowej)

: sob lis 19, 2005 20:50
autor: Tomasz Żaguń
Ale numery z tym prądem.I co szukałeś???

: ndz lis 20, 2005 00:38
autor: michas28
sprawdz mase licznika. takie warjacje to nic innego jak tylko brak dobrej masy. na przednich slupkach pod deska masz polaczenia masy sprawdz je. ewentualnie daj mase o d akumulatora do masy licznika

: ndz lis 20, 2005 01:05
autor: look4me
Póki co odpiąłem czujnik ręcznego.

Tylko to chyba nie sama masa liczników bo komputer coś wariuje i pokazuje jak sie rozgrzeje 116-120 stopni... i świecie przy każdym uruchomieniu silnika grzeja się po 10 sek.

: ndz lis 20, 2005 23:31
autor: Tomasz Żaguń
Może akumulator z silnikiem niema dobrej masy??

: pn lis 21, 2005 00:08
autor: look4me
Napisałem wyżej że "Podłączyłem bezpośrednio minus z akuma do silnika i do karoserii i nie pomogło więc to nie minus z akuma.... "

Więc to nie to :(