Strona 1 z 1

Cięgna w układzie nagrzewania

: sob lis 19, 2005 00:34
autor: Zbikra
Wymieniałem nagrzewnicę w swojej Jetce i chyba skopałem coś przy składaniu bo:
- przy ustawieniu dźwigienki sterującej nawiewem na jedną z trzech pierwszych pozycji (tj. nawiew na nogi, nawiew na nogi o tułów, nawiew na tułów) to powietrze "wali" tylko na nogi
- przy ustwieniu dźwigienki na ostatniej pozycji (nawiew na szyby) jest OK, powietrze "wali" na szyby.
Jeśli chodzi o dźwigienkę temperatury nawiewu to jest OK - przy ustawieniu z lewej strony wieje zimne, z prawej - ciepłe powietrze.
Co mogłem skopać przy montażu ?

: sob lis 19, 2005 00:52
autor: bogus_z
w mk3 w obudowie nagrzewnicy sa dwie przepustnice od kierowania pow. i one ze soba wspolpracuja.byc moze jetka tez tak ma.moze pamietasz zebys je rozlaczal?
to jest tylko podpowiedz, nie rozwiazanie problmu.

: sob lis 19, 2005 16:21
autor: Tomasz Żaguń
Cięgno podłączyłeś na bolczyk ale czy zapiąłeś zabezpieczenie ,blokadę pancerza, taka blaszka.Jak nie to tak właśnie będzie.