problem z passatem 2E obroty szaleja

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

darek i jadzka
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: pt lis 04, 2005 21:24
Lokalizacja: jadowniki

problem z passatem 2E obroty szaleja

Post autor: darek i jadzka » pt lis 18, 2005 23:00

witam mam problem z autem a mianowicie jezeli odpale i dodam gazu to obroty zchodza powoli i przy koncu nagle na ulamek spadna a pozniej utrzymoja sie dosc wysoko , patrzylem na silniczek krokowy ale nie mam pojecia jak powinien reagowac sprawny.Moj po przekreceniu zaplonu caly czas buczy a jak zapale i odepne wtyczke to sie nic nie zmienia z obrotami .Silnik to 2.0 2E na wielopunkcie . Jezeli moge zapytac to czy wtryski moga klepac jak zawory tylko troszke ciszej po mi sie wydaje ze u mnie tak jest gdyz zawory nawet przy mrozie zaraz gasna i raczej ich nie slychac . Dlaczego po odkreceniu korka wlewu oleju spadna obroty a praktycznie nie czuc zadnego dmuchanie nawet po dogazowaniu .prosze o odp. ewentualnie na moj adres Dariusz1979@poczta.fm DZIEKUJE I POZDRAWIAM.......



sieniac
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw sty 13, 2005 23:59
Lokalizacja: Łomża
Kontakt:

Post autor: sieniac » pt lis 18, 2005 23:54

witam z tym dmuchaniem z korka to niestety ale chyba kazde 2e tak maj moj tez dmucha i jak czytalem na forum to kolegom tez wiec sie tym zbytnio nie zrazaj! a jak chodzi o obroty moze przepływomierz walnoł! odlacz i zobacz jak bedzie reakcja! czy dalej bedzie tzrymal obroty czy bedo spadac i bedzie gasł! pozdrawiam



Awatar użytkownika
Ozzy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: sob paź 29, 2005 22:29
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Ozzy » sob lis 19, 2005 10:57

Jeżeli przepływomierz jest walnięty to wolne obroty falują. Silnik krokowy i buczy, ale stycznik może się zatarł i stoi w miejscu nie regulując przepustnicy.


[url=http://www.allegro.pl/item135424374_glowica_vw_golf_iii_1_8_8v.html][size=150][color=blue][b]SPRZEDAM GŁOWICĘ DO REGENERACJI WRAZ Z OSPRZĘTEM[/b][/color][/size][/url]

Awatar użytkownika
wójaszek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 874
Rejestracja: pn paź 17, 2005 23:23
Lokalizacja: NIDZICA - brama na VWARMIĘ I MAZURY
Kontakt:

Post autor: wójaszek » sob lis 19, 2005 11:40

Głównym problemem przy falowaniu wolnych obrotów jest silniczek krokowy lub z innej nazwy regulator biegu jałowego, może jest uszkdzony spróbuj go przemyć w benzynie jesli to nie pomoże postostaje raczej jego wymiana


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=217495][img]http://img516.imageshack.us/img516/3865/c6b24316065aee5c.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lis 19, 2005 13:47

darek i jadzka pisze:.Moj po przekreceniu zaplonu caly czas buczy a jak zapale i odepne wtyczke to sie nic nie zmienia z obrotami
Jeśli buczy to znaczy że elektryka w nim jest ok, ale mechaniczne elementy może się zawieszaja. Normalnie po odpięciu wtyczki obroty powinny spaść, a nawet może silnik zgasnąć.Chyba że z innej przyczny wyjściowo obroty sa za duże.Można regulator przemyć rozpuszczalnikiem - zwykle to pomaga na chwilkę. Cena używek na szrotach ok 100-150 zł
darek i jadzka pisze: czy wtryski moga klepac j
w obu moich autach klepią jakieś zawory od wtrysku, nie wiem czy to same główne zawory wtryskowe czy jeszcze coś innego. Na szczęście po przełaczeniu na gaz jest cichutko
darek i jadzka pisze: Dlaczego po odkreceniu korka wlewu oleju spadna obroty
normalka: trochę lewego powietrza sie dostaje do dolotu przez odpowietrzenie

[ Dodano: Sob Lis 19, 2005 12:50 pm ]
pamiętaj że po odpięciu wtyczki przy włączonym zapłonie ECU zapisuje błąd. Nie ma to znaczenia dla pracy silnika, ale powinno się go VAGIEM skasować bo przy kolejnym podłączeniu kompa diagnosta może sie błędnie zaugerować że regulator ma niesprawną elektrykę.



darek i jadzka
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: pt lis 04, 2005 21:24
Lokalizacja: jadowniki

Post autor: darek i jadzka » sob lis 19, 2005 19:20

dziekuje za dotychczasowe odpowiedzi a odnosnie dmuchania w korek to u mnie prawie nie dmucha ale czy to normalne ze spadna troche obroty a jezeli chodzi o przeplywomierz to po odpieciu go auto gasnie co to oznacza . Czy wasze silniki 2E powoli schodza z wysokich obrotow a jak mam wymyc ten silniczek krokowy POZDRAWIAM



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lis 19, 2005 19:25

silniczek zalać po wymontowaniu na noc benzyną extrakcyjną, niektórzy polecaja nitro, ale uwaga na plastiki. Prponuję najpierw to zobić a potem jak nie pomoże martwić sie dalej.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

darek i jadzka
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: pt lis 04, 2005 21:24
Lokalizacja: jadowniki

Post autor: darek i jadzka » sob lis 19, 2005 19:42

dzieki za ten sposob a co bedzie dalej to bede pisal ...... POZDRAWIAM



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 173 gości