Korek zbiorniczka płynu hamulcowego, wersja z pływakiem
: pn paź 26, 2009 20:56
Witam
Zdobyłem taki korek do swojej MK2, gdyż mam zwykły a podobno w każdej MK2 jest przygotowana wtyczka i instalacja do kontrolki. Lecz mam pytanie o sposób działania owego korka. Pływak (mam racje tak to się nazywa?) przesuwa się w górę i do dołu o około 0,5 cm. We wtyczce są dwa piny, dobrze rozumuję, że działa on na zasadzie, że w jednym granicznym punkcie pływaka na wyjściach na wtyczce powinien być obwód prądu zaś w drugiej pozycji pływaka jego brak?
I może teraz laickie pytanie ale owa wtyczka jest przygotowana na- wskazanie ubytków płynu hamulcowego czy na wzrastającą temperaturę płynu (czyli wzrastanie jego objętości w zbiorniczku)?
Ja swój korek sprawdzałem i w obu pozycjach przepływu prądu nie ma.
Oczywiście piszę tutaj o wtyczce jako o wyjściu na korku a nie o wtyczce do kontrolki.
Zdobyłem taki korek do swojej MK2, gdyż mam zwykły a podobno w każdej MK2 jest przygotowana wtyczka i instalacja do kontrolki. Lecz mam pytanie o sposób działania owego korka. Pływak (mam racje tak to się nazywa?) przesuwa się w górę i do dołu o około 0,5 cm. We wtyczce są dwa piny, dobrze rozumuję, że działa on na zasadzie, że w jednym granicznym punkcie pływaka na wyjściach na wtyczce powinien być obwód prądu zaś w drugiej pozycji pływaka jego brak?
I może teraz laickie pytanie ale owa wtyczka jest przygotowana na- wskazanie ubytków płynu hamulcowego czy na wzrastającą temperaturę płynu (czyli wzrastanie jego objętości w zbiorniczku)?
Ja swój korek sprawdzałem i w obu pozycjach przepływu prądu nie ma.
Oczywiście piszę tutaj o wtyczce jako o wyjściu na korku a nie o wtyczce do kontrolki.