Problem z radiem, dzialaja tylko 2 przyciski ( off i eject)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

campos1987
Nowicjusz
Nowicjusz

Problem z radiem, dzialaja tylko 2 przyciski ( off i eject)

Post autor: campos1987 » pn paź 26, 2009 16:50

Witam, wczesniej bylo wszystko okej z radiem jednak pozniej mialem problemy z elektryka przestaly mi dzialac szyby i lusterka okazalo sie ze spruchnialy kanaliki odprowadzajace wode z podszybia i to zrobilo jakies zwarcie, ale nawet wtedy radio dzialalo normalnie, pozniej oddalem samochod do mechanika ale w radiu zaczely dzialac tylko te dwa przyciski. Jak wcisne przycisk eject i wyjedzie plyta pozniej wloze ja spowrotem to radio gra na jednej glosnosci, nie da sie przelaczyc piosenek, regulowac glosnosci, ani nic dziala tylko przycisk off ;|. Wiem ze to co napisalem moze nie jest zbyt profesjonalne ale jestem laikiem w tej dziedzinie. Z gory dziekuje za pomoc, pozdrawiam

Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Kontakt:

Post autor: danioo » pn paź 26, 2009 19:44

jakie to radio ??

zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]

[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]

Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia

Post autor: Vii » pn paź 26, 2009 20:18

Zobacz czy masz aby podpieta mase.. U mnie jak masa była odlaczona rowniez przez kogoś kto mi robił elektryke, to radio JVC pokazywalo mi dziwne bledy typu "AAA424148217" i nie czytało płyt i inne cudawianki sie dzialy, az po 2 miesiacach przez przypadek podlaczajac nowe glosniki doszedlem o co come on, podpiałem mase i wszystko wrocilo do normy :grin:

campos1987
Nowicjusz
Nowicjusz

Post autor: campos1987 » wt paź 27, 2009 09:01

Radio sony z serii bodajze cdx nawet znzlazlem taki sam przyklad na allegro i ktos sprzedaje radio z takim samym problemem jak u mnie. Dzieki za rade pozniej pojde poszukam tej masy i powiem czy to bylo to, pozdrawiam :)