Stuki w silniku

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ace-mati
VWMANIAK
VWMANIAK
Posty: 689
Rejestracja: śr paź 24, 2007 17:33
Lokalizacja: Czarna Białostocka
Kontakt:

Stuki w silniku

Post autor: ace-mati » ndz paź 25, 2009 18:18

Witam wszystkich :okej:

Dawno już nie miałem problemów ze swoim golfikiem ale ostatnio znów mnie zaniepokoił i to poważnie. Otóż silniczek przeszedł zerwanie paska rozrządu w czerwcu, przy kupnie dwa lata temu wymieniałem go i zrobiłem ok 30tys km i po prostu niespodziewanie pękł. Jako że silnik jest bezkolizyjny (RF) założyłem nowy pasek i rolkę i wszystko było ok, chodził równo nic nie stukało ani pukało.

Od dwóch miesięcy zaczął pobierać olej i to w dosyć znacznych ilościach ok. 1l na 1000km, a w ostatnich dniach usłyszałem niepokojący dźwięk wydobywający się z między głowicy a bloku, otóż nie jest to stukanie tylko tak jakby chrobotanie :D :helm:, myślę sprawdzę jak reaguje na zdjęcie kapturka ze świecy i okazało się że na 2 świecy licząc od kierowcy nie ma praktycznie różnicy w pracy silnika tzn jest mało zauważalna na pewno mniej niż w pozostałych. Dodam jeszcze że autko nie jest już takie zrywne i strasznie ciężko go rozbujać.


Przepraszam za zawiłość mojej wypowiedzi ale dopiero wróciłem z imprezy :pub:


zapomniałbym dodać w rurce odpowietrzającej pokrywę zaworów znalazłem słynne masełko, z tym że nie ubywa mi płynu chłodniczego
Ostatnio zmieniony ndz paź 25, 2009 18:19 przez ace-mati, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
tomatol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 844
Rejestracja: pt lut 23, 2007 10:00
Lokalizacja: Wejherowo-Rumia
Kontakt:

Post autor: tomatol » ndz paź 25, 2009 20:25

Remont silnika się kłania (pierścienie) jak pękł to radził bym nie jezdzić autem bo się rysy zrobią na cylindrze.



Awatar użytkownika
ace-mati
VWMANIAK
VWMANIAK
Posty: 689
Rejestracja: śr paź 24, 2007 17:33
Lokalizacja: Czarna Białostocka
Kontakt:

Post autor: ace-mati » ndz paź 25, 2009 21:18

to normalnie szok dla mnie :goof: jeszcze w poprzednim roku kompresja na cylindrach była 11,5 12 11,5 12 więc w ogóle nie mam pojęcia przez co to się stało. Będę musiał zrobić jeszcze raz pomiar kompresji



Awatar użytkownika
d.milas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: ndz lip 15, 2007 04:01
Lokalizacja: Głogów / Sława
Kontakt:

Post autor: d.milas » ndz paź 25, 2009 21:25

Miałem podobnie, okazała się jedynie wydmuchana uszczelka, z tym, że mi uciekła kompresja na 3 cylindrze, padło na uszczelkę pod głowicą między 3 a 4 cylindrem po wymianie wszystko wróciło do normy i dodam że również bardzo dużo oleju zaczoł brać :)
Więc rozbieraj i patrz! U mnie tez wydobywały się dziwne dzwieki okazały się urwane szpilki przy kolektorze wydechowym:)


"Jak kraść to miliony, jak "kochać" to księżniczki, jak auto to VW!"

Cały MK3 1.8 i MK3 GTI na czesci:


Pisać na gg, pw ;-)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 483 gości