Strona 1 z 3

Dwa pytania

: pt paź 23, 2009 19:34
autor: scaner21
Witam,



Gdzie mogę zakupić takie rzeczy jak:

-uszczelki drzwi przednich, tylnych prawych i lewych
-uszczelki szyb przednich, tylnych prawych i lewych
-uszczelki klamek (te takie kwadratowe co są pod klamkami)

Drugie pytanie jest związane z MFA
Mój mfa napewno pokazuje błędne dane gdyż poazuje temp. zew. zawsze -40 stopni
Spalanie 99,9 l zawsze
i temp. oleju -14 stopni zawsze


Ostatnio miałem stłuczke i musiałem zdjąć błotnik i pod tym błotnikiem znalazłem coś dosyć zniekształcone, wygląda mi to na czujnik ale nie jestem pewien

Czy to dane zależne są od komputera tego na podszybiu czy może od czujników? Może są jeszcze inne przyczyny błednych pomiarów.
Czy ktoś mi może napisać ile znajduje się tych czujników w MK II i gdzie one się znajdują oraz gdzie je mozna kupić.

Trzecie pytanie:

CZemu mój licznik zawyża prędkość o 20 km/h dodam ze gdy go zdjąłem i przestawiłem wskazówke, założyłem linke to licznik wogóle nic nie wskazuje poza tym przed tymi (obydwiema) usterkami licznik nie mierzył dziennego ani całkowitego przebiegu. W czym może być problem?


Z góry dzięki za odpowiedz
Pozdrawiam

: pt paź 23, 2009 20:20
autor: marcinek84
Uszczelki raczej w dziale Sprzedam bo w ASO to będzie majątek (uszczelka drzwi w nadwoziu to około 250zł).
Wskazanie -40 stopni na MFA jest gdy nie masz czujnika w zderzaku.
Czujnik temperatury oleju jest nad filtrem oleju obok czujnika ciśnienia oleju.
Te czujniki kiedyś widziałem na Allegro ale nie wiem jak z ich jakością jest.

: pt paź 23, 2009 21:22
autor: Piter navi
czujnik temp. oleju nr.049 919 563A (biały) na 1wtyk z gwintem M10x1 koszt ok.24-26zł (cena z listopada 2008 wtedy go montowałem)

: pt paź 23, 2009 22:44
autor: scaner21
ale w zdesiu mam czujnik (no pod błotnikiem był) tylko nie wyglądał na sprawny.
A od czego zależy jakie spalanie pokazuje?

: pt paź 23, 2009 22:57
autor: Utul
Witam
scaner21 pisze:ale w zdesiu mam czujnik (no pod błotnikiem był) tylko nie wyglądał na sprawny
To jest czujnik temperatury zewnętrznej.

Troche mi dziwne z tego co piszesz żeby wszystkie czujniki szlag trafił w momencie :green_fuck:

Może wtyczka w liczniku się poluzowała i nie ma danych z czujników, ale z drugiej strony spalanie jest ustalane na podstawie podciśnienia w kolektorze dolotowym, a to ci też nie działa., a to jest podłączone wężykiem do licznika. Trochę wątpię aby to wszystko stało się w jednym czasie.
Chyba MFA szlag trafił.


Pozdro

: pt paź 23, 2009 23:09
autor: scaner21
Piter navi pisze:koszt ok.24-26zł

a gdzie kupowałeś?

: sob paź 24, 2009 00:15
autor: Piter navi
scaner21 pisze:
Piter navi pisze:koszt ok.24-26zł

a gdzie kupowałeś?
w sklepie motoryzacyjnym, ale na allegro też są bez problemu ;)

: sob paź 24, 2009 13:53
autor: scaner21
no właśnie nie moge znaleść, nie wiem czy źle wpisuje czy co

: sob paź 24, 2009 16:27
autor: Piter navi
scaner21 pisze:no właśnie nie moge znaleść, nie wiem czy źle wpisuje czy co
Pierwsza lepsza aukcja ;) proszę http://allegro.pl/item789921832_czujnik ... lf_vw.html

: sob paź 24, 2009 16:34
autor: miś fazi
Piter navi pisze:czujnik temp. oleju nr.049 919 563A (biały) na 1wtyk z gwintem M10x1 koszt ok.24-26zł (cena z listopada 2008 wtedy go montowałem)
teraz w ASO oryginalny czujnik temperatury zewnętrznej 101 zł 40 groszy , a czujnik temperatury oleju 74 zł , skoda to to samo , ale ceny mają teraz identyczne , wycwanili się :bajer:

: ndz paź 25, 2009 13:41
autor: scaner21
Utul pisze:Troche mi dziwne z tego co piszesz żeby wszystkie czujniki szlag trafił w momencie

a właśnie nie, ja jak kupiłem (właściwie to dostałem) ten samochód to niestety MFA nie chodził (tzn. pokazywał takie dane jak wymieniłem)

Utul pisze:podstawie podciśnienia w kolektorze dolotowym, a to ci też nie działa., a to jest podłączone wężykiem do licznika

Masz może jakąś fotke tego weżyka i gdzie on się mniej więcej znajduje?
Dodam że jak silnik pracuje ponad 40-50 min. to spalanie spada do 39,9 a jak jade tak ze 2godzinki bez przerwy to spada do 21 l , oczywiście tyle nie pali


Żeby sprawdzić czy MFA chodzi to kupie ten czujnik temp. zewnętrznej albo czjnik oleju

: ndz paź 25, 2009 17:50
autor: marcinek84
scaner21, a nalicza poprawnie kilometry? jak tak to myślę że na pewno wężyk od podciśnienia, wężyk powinien być podłączony w trójnik na wężu idącym z kolektora do serwa hamulca obok przewodu idącego do aparatu zapłonowego

: czw paź 29, 2009 18:52
autor: scaner21
kurna właśnie nie, nie chodziła żadna funkacja mfa. Kilometró zawsze jest 0. Tam jest chyba taka funkcja ile czasu uruchomiony jest silnik (czy coś takiego) i poazuje zawsze 14 godzin, od czego to jest zależne?A ostatnio popatrzyłem na czujnik temp. zewnętrznej i go zdjąłem poźniej odsłoniłem gume która nachodzi częsciowo na kable i czujnik wyciągąłem dwa przewody i przeczyściłem je złożyłem w odwrotnej kolejności i czujnik chodzi poazuje teraz 8 stopni. A czy masz może jakieś zdjęcie tego trójnika? W ogóle nie orientuje się gdzie to się znajduje

: czw paź 29, 2009 21:35
autor: marcinek84
Więc tak. Niżej fotka możliwości podłączenia przewodu podciśnienia w komorze silnika w różnych modelach silników
Obrazek
To że nie pokazuje ile przejechane kilometrów, spalania, średniej prędkości to musi być czujnik halla w liczniku. Fotka co i jak z tyłu licznika:
Obrazek
Co do funkcji to powinno pokazywać w tej kolejności: zegarek, dystans dzienny, czas podróży, spalanie, średnia prędkość, temperatura oleju, temperatura powietrza.