Drgania kierownicy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
CHECIK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: sob paź 09, 2004 16:24
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Kontakt:

Drgania kierownicy

Post autor: CHECIK » wt lis 30, 2004 23:31

W MK2 mam drgania kierownicy.Do 100km/h nie są one tak odczuwalne ale powyżej 100 km/h zaczyna ostro drgać i tak do 140km/h i powyżej tej prędkości znowu drgania maleją.Opony jak i wyważenie,felgi mam ok.,układ kierowniczy też ok.,zawiecha po kapitalce.Nurtuje mnie natomiast jedna myśl:poprzednio miłem renówke 19 i roztaczali mi pierścienie centrujące w alusach z 57,1 do 60mm.Renówka poszła do żyda a alusy zostały z pierścieniem roztoczonym pod renault.Czy możliwe że te 60 mm toza dużo(powinno być w VW-eju 57,1 mm) i to jest przyczyna drgania kierownicy?Musiałbym wytoczyć nowe na 57,1?Czy pierścień centrujący może mieć taki wpływ na drgania kierownicy-przecież sruby trzymają koło! POMOCY!!!



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » śr gru 01, 2004 00:07

pewnie właśnie o to chodzi
musisz mieć środki dopasowane


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

cobra333
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: wt lis 02, 2004 13:43
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: cobra333 » śr gru 01, 2004 16:15

Pierścienie centrujące by się przydały Ale sądze ze to nie jest przyczyna - moze się myle ale w moim przypadku brak pierścieni powodował pływanie auta tak jak na wytrzepanych tylnych amorach Sprawdż najpierw tarcze chamulcowe cy nie są zwinklowane moze czas przetoczyć lub nowe W warsztatach maja takie urzadzenia pomiarowe zciągaja kołop zakładają to i włączają bieg odpalaja tarcz sie kręci i urządzenie pokazuje czy sa proste czy nie U mnie winę miały tarcze i drgała kierownica przy 80 a potem przy 110


MORE POWER

Awatar użytkownika
CHECIK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: sob paź 09, 2004 16:24
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Kontakt:

Post autor: CHECIK » śr gru 01, 2004 19:45

Ale tak się zaczęło dziać jak założylem alusy.Wcześniej wszystko było ok.Alusy są proste a opony nowe-wszystko wyważone!



BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » czw gru 02, 2004 11:40

powiem tak wywazenie wywazeniu nierowne moze podjedz na inna stacje ogumienia aby sprawdzili ci chociaz 1 kolo czy jest wywazone ok moze pospadaly ciezarki ?



Awatar użytkownika
yellow
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: wt lis 23, 2004 19:47
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: yellow » czw gru 02, 2004 19:38

Wydaje mi sie, ze dobrym rozwiazaniem byloby wywazenie kol bez zdejmowania. Przy niektorych stacjach Shell jest taki namiocik i tam to robia.



Awatar użytkownika
DIMI85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn maja 26, 2008 12:20
Lokalizacja: ostrołęka
Kontakt:

Post autor: DIMI85 » pn sty 12, 2009 18:57

to są albo te pierścienie albo guz na oponie, tez kupiłem nowe opony a po roku miały juz guza.


CC700,MK3kombi1.8AAM,2xT4 1.9D,Jetta1.6D,BMW730i,Audi80 1.6D,T4 2.4D,MK2 1.3,FelicjaPickup1.3MPI,Audi80 1.9SD,MK2 1.6GTD,Mercedes190 1.8,AudiA4 1.8T,MK3 1.9D,CitroenC15D,aktualnieA4B519tdi&siena1.4lpg

katsumota
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw maja 29, 2008 21:34
Lokalizacja: kraków

Post autor: katsumota » pn sty 12, 2009 20:12

to nie śruby trzymaja koło tylko pierścień centrujący!!!
Śruby utrzymuja koło na pierścieniu!!!



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pn sty 12, 2009 20:18

Wysłany: Wto Lis 30, 2004 22:31 Drgania kierownicy
:bajer:



darekwalcz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: pt wrz 19, 2008 10:37
Lokalizacja: wałcz

Post autor: darekwalcz » pn sty 12, 2009 20:20

jak pierscien moze trzymac kolo ? jak śruby sa na stozku to same z siebie ustawia kola we wlasciwym polozeniu ! obejzyj dobrze koła czy nie maja guza albo załoz tylne na przod dla przekonania !!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 295 gości