Strona 1 z 1

Przy ok 2300 obrotów lekko muli dlaczego??

: czw lis 17, 2005 17:16
autor: bronek85
Witam posiadam II 1.8 90KM na jednopunkcie, niewiem dlaczego tak się dzieje ale na każdym biegu tak ok 2200 -2400 obrotów jest zamulenie a później znowy się kręci?? co może być tego przyczyną?? czy może akurat taki jest moment obrotowy i nic się nie da zrobić tanim kosztem?? Niewiem czy to może być przyczyną ale mam wycięty przedni tłumik i zamiast filtra sportowa wkładka KN?? Jeśli ktoś wie o co chodzi to czekam na pomoc bo denerwujace jest to troche.

: czw lis 17, 2005 17:20
autor: Woski
Moze sonda wariuje, i zamula ci silnik w tych obrotach.

: czw lis 17, 2005 17:26
autor: bronek85
a nie pomyślalem, ja mam sonde w kolektorze wydechowym a mam też golfa na części ale gti na wielopunkcie tam jest sonda w katalizatorze czy bedzie się ona nadawać??

: czw lis 17, 2005 17:32
autor: B_O_N_K
bronek85 pisze:a nie pomyślalem, ja mam sonde w kolektorze wydechowym a mam też golfa na części ale gti na wielopunkcie tam jest sonda w katalizatorze czy bedzie się ona nadawać??
Jeśli jest to jednoprzewodowa sonda to pasować będzie ;) No chyba że różni się gwintem :|

Pozdrawiam ;)

: czw lis 17, 2005 17:34
autor: bronek85
ok jutro sprawdze bo dzisiaj juz ciemno na dworze. Napisze jutro czy dało efekt. Pozdrawiam

: czw lis 17, 2005 17:34
autor: B_O_N_K
Aha, jak zapłon źle ustawisz to może mulić ale raczej troszkę w inny sposób - do 2500 by Ci muliło np.

Pozdrówka ;)

: czw lis 17, 2005 20:13
autor: Paweł Marek
moim zdaniem to winne jest usunięcie tego tłumika. Było o tym wiele razy, wydech odprężony, mieszanka przy pewnych obrotach robi sie za uboga. Miałe to samo ostatnio gdy wyadła mi wielka dziura w drugim tłumiku.