Strona 1 z 1
: wt paź 20, 2009 23:32
autor: roman58
17961 P1553 Sygnał czujnika wysokości n.p.m. / podciśnienie w kolektorze ssącym, niedopuszczalna wartość sygnału.
EPC- Elektroniczna kontrola ciśnienia
Układ kontroli i regulacji ciśnienia paliwa w układzie paliwowym. Mierzy aktualne ciśnienie w kolektorze ssącym i tak nim steruje, aby zapewnić stałe ciśnienie wtrysku.
: wt paź 20, 2009 23:39
autor: Kamei3d
Wiedz padł czujnik????
: wt paź 20, 2009 23:43
autor: Jacek75
prawdopodobnie padla cewka lub masz nieszczelnosc w kolektorze ssacym czujnik rzadko pada. robiles adaptacje przepustnicy? sprawdz kanaly na missfire. miedzy 2000-3000obr najczesciej jeden cylinder pali losowo lub w skrajnym przypadku skrzynia.
obstawiam cewke na 99%
: wt paź 20, 2009 23:59
autor: Kamei3d
Kolektor jest raczej szczelny bo nie słychać żadnego syczenia..jak sprawdzić tą cewkę zeby mieć pewność 100%???Co ma do tego skrzynią???okresowo pojawia się tez błąd 17582-Mieszanka paliwowa strona 1.
: śr paź 21, 2009 08:05
autor: roman58
To jest z tym związane.
17582 P1174 System pomiaru paliwa, bank 1 - nieprawidłowy czas wt rysku (reg.ciśn., wtryskiwacz, EGR, EVAP)
: śr paź 21, 2009 08:58
autor: Kamei3d
ok ale jak to wszystko zdiagnozować ???EGR jest nowy sonda szerokopasmowa też.
???
: śr paź 21, 2009 19:06
autor: Kamei3d
Kolektor sprawdziłem i jest szczelny...Skoro na 99% jest to cewka to czemu silnik nie przerywa na postoju podczas dodawania gazu.??Występuje to tylko podczas jazdy..
: śr paź 21, 2009 19:35
autor: Jacek75
Nie zastanawialem sie nad tym ale log dynamiczny w czasie jazdy wskazal wypadanie zaplonu na jednym cylindrze dokladnie w zakresie obrotów 2000-3000 i to byla cewka po wymianie ustało. Felerne skrzynie ze slynnym mechanizmem różnicowym tez daja objaw szarpania w tym zakresie obrotow. Zrób porządny test. Po paru postach nas uświadamiasz ze jeszcze cos sie pojawia.... Sprawdź 14 i jeżeli się coś pojawi to 15 i 16 kanał i bedziesz wiedzial czy to od cewki.